To je divné, ja to nezkoušel, ale byl jsem v tom, že se těch 5 eur neplatí. Jinak to nemá význam, to si ten tarif můžete aktivovat i bez registrace Hyundai.
Ale pak se tam píše něco o aktivaci tarifu, že je potřeba vytvořit nový platební profil s tím kódem. Nevím...
Re: Nabíjení EnBW
Moderátor: Josef
Re: Nabíjení EnBW
Marek71 píše:To je divné, ja to nezkoušel, ale byl jsem v tom, že se těch 5 eur neplatí. Jinak to nemá význam, to si ten tarif můžete aktivovat i bez registrace Hyundai.
Ale pak se tam píše něco o aktivaci tarifu, že je potřeba vytvořit nový platební profil s tím kódem. Nevím...
Jojo to vše jsem udělal - můžete to zkusit, dokud ho neaktivujete - což posléze vyžaduje platební kartu, tak se vlastně nic neděje. Po zadání toho Hyundai kódu lze právě aktivovat pouze tento jeden tarif. Bez Hyundai kódu jsou 3 tarify na výběr. Hyundai je shodný s tím běžným - opravdu jsem tam žádnou výhodu nenašel
Hyundai Ioniq EV Ultimate 2019 Polar white
Tesla Model 3 SR+ 2021 55kWh LFP White
FVE hybrid 7,5kWp + 5,7kW baterie
Tesla Model 3 SR+ 2021 55kWh LFP White
FVE hybrid 7,5kWp + 5,7kW baterie
Re: Nabíjení EnBW
Pravděpodobně nefunguje v Německu nabíjení u EnBW čipem PRE.
Před týdnem 5.4. jsme to zkoušel několikrát na třech místech na A6 (dokonce i na stejné stanici, kde jsem v minulosti čipem PRE nabíjel) a vždy mi nyní selhalo ověření čipu. Nepomohla mi ani přítomnost technika EnBW, který nabíjel vedle.
Stejným čipem PRE jsem bez problémů spustil vedlejší stanici IONITY a též v ČR stanici PRE.
Ani ve Stuttgartu na AC jsem to čipem PRE nespustil.
Podpora na tel. PRE v Německu pomoci nemůže, pouze dá mail na poruchy, na který jsem ihned napsal a bláhově si myslel, že mi obratem odpoví. Bez odpovědi jsem do dnes i přes telefonickou urgenci na PRE....
Pokud máte prosím možnost někdo čip PRE na stanici EnBW v Německu vyzkoušet, budu rád.
Před týdnem 5.4. jsme to zkoušel několikrát na třech místech na A6 (dokonce i na stejné stanici, kde jsem v minulosti čipem PRE nabíjel) a vždy mi nyní selhalo ověření čipu. Nepomohla mi ani přítomnost technika EnBW, který nabíjel vedle.
Stejným čipem PRE jsem bez problémů spustil vedlejší stanici IONITY a též v ČR stanici PRE.
Ani ve Stuttgartu na AC jsem to čipem PRE nespustil.
Podpora na tel. PRE v Německu pomoci nemůže, pouze dá mail na poruchy, na který jsem ihned napsal a bláhově si myslel, že mi obratem odpoví. Bez odpovědi jsem do dnes i přes telefonickou urgenci na PRE....
Pokud máte prosím možnost někdo čip PRE na stanici EnBW v Německu vyzkoušet, budu rád.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Nabíjení EnBW
Hezký večer, platíte si někdo nějaký vyšší tarif u EnBW? Jde mi hlavně o to, jestli to funguje stejně jako u Hyundai, tedy když v průběhu měsíce změním tarif, tak se změna projeví od 1. následujícího měsíce nebo pokud tarif aktivuji např. 20. května, bude tento fungovat ihned až do 20. června nebo dokud to nezruším.
Díky za odpověď Milan
Díky za odpověď Milan
Hyundai Kona Smart 64kW
Re: Nabíjení EnBW
Způsoby účtování a platby
(1) Pro provádění transakcí účtování musí být v platebním profilu uložen alespoň jeden platný a aktivní způsob platby.
(2) Tajné údaje o platebních metodách (např. údaje o platební kartě) uložené v platebním profilu nemohou být zobrazeny společností EnBW ani jejími spolupracujícími partnery. Vyúčtování a inkaso poplatkových transakcí provedených zákazníkem provádí externí poskytovatel služeb.
(3) Obraty provedených procesů zpoplatnění lze zobrazit v aplikaci. Zákazníkovi je e-mailem zasílána měsíční faktura za provedené zpoplatňovací transakce. Částka na faktuře je zaúčtována po datu splatnosti se způsobem platby uloženým v platebním profilu. Na faktuře jsou uvedeny nabíjecí procesy s datem, místem, dobou trvání a spotřebou kWh všech procesů použití od poslední faktury a také všechny jednotlivé položky, např. nákup nabíjecího média.
(4) V případě nabíjecích procesů provedených zákazníkem u (roamingových) partnerů společnosti EnBW nemůže společnost EnBW vyloučit, že zákazníkovi bude účtováno v měsíci pozdějším, než je měsíc, ve kterém byly nabíjecí procesy provedeny, a to z důvodu možného zpoždění při předávání údajů o nabíjení (záznamů o detailech nabíjení) ze strany (roamingových) partnerů.
(5) V případě změny tarifu, která neproběhne k prvnímu dni v měsíci, obdrží zákazník dvě faktury za měsíc, ve kterém ke změně tarifu došlo; jednu za zpoplatňovací transakce provedené podle tarifu platného do okamžiku změny a druhou za zpoplatňovací transakce provedené podle tarifu platného od okamžiku změny. Výpočet základního měsíčního poplatku, který zákazníkovi vznikne nebo zanikne v průběhu změny tarifu, se provede ke dni v okamžiku změny tarifu.
(6) V případě existence kreditního zůstatku se splatné částky faktur nejprve započtou na kreditní zůstatek. Ve všech ostatních případech se vyúčtování provede prostřednictvím uloženého způsobu platby.
Translated with DeepL (https://www.deepl.com/app/?utm_source=i ... ranslation
Chápu tedy dobře, ze změna od data, které si vyberu? Bod č.5
(1) Pro provádění transakcí účtování musí být v platebním profilu uložen alespoň jeden platný a aktivní způsob platby.
(2) Tajné údaje o platebních metodách (např. údaje o platební kartě) uložené v platebním profilu nemohou být zobrazeny společností EnBW ani jejími spolupracujícími partnery. Vyúčtování a inkaso poplatkových transakcí provedených zákazníkem provádí externí poskytovatel služeb.
(3) Obraty provedených procesů zpoplatnění lze zobrazit v aplikaci. Zákazníkovi je e-mailem zasílána měsíční faktura za provedené zpoplatňovací transakce. Částka na faktuře je zaúčtována po datu splatnosti se způsobem platby uloženým v platebním profilu. Na faktuře jsou uvedeny nabíjecí procesy s datem, místem, dobou trvání a spotřebou kWh všech procesů použití od poslední faktury a také všechny jednotlivé položky, např. nákup nabíjecího média.
(4) V případě nabíjecích procesů provedených zákazníkem u (roamingových) partnerů společnosti EnBW nemůže společnost EnBW vyloučit, že zákazníkovi bude účtováno v měsíci pozdějším, než je měsíc, ve kterém byly nabíjecí procesy provedeny, a to z důvodu možného zpoždění při předávání údajů o nabíjení (záznamů o detailech nabíjení) ze strany (roamingových) partnerů.
(5) V případě změny tarifu, která neproběhne k prvnímu dni v měsíci, obdrží zákazník dvě faktury za měsíc, ve kterém ke změně tarifu došlo; jednu za zpoplatňovací transakce provedené podle tarifu platného do okamžiku změny a druhou za zpoplatňovací transakce provedené podle tarifu platného od okamžiku změny. Výpočet základního měsíčního poplatku, který zákazníkovi vznikne nebo zanikne v průběhu změny tarifu, se provede ke dni v okamžiku změny tarifu.
(6) V případě existence kreditního zůstatku se splatné částky faktur nejprve započtou na kreditní zůstatek. Ve všech ostatních případech se vyúčtování provede prostřednictvím uloženého způsobu platby.
Translated with DeepL (https://www.deepl.com/app/?utm_source=i ... ranslation
Chápu tedy dobře, ze změna od data, které si vyberu? Bod č.5
Hyundai Kona Smart 64kW
Re: Nabíjení EnBW
Vypadá to tak. Pripadne zkus dát originál DE text.
Re: Nabíjení EnBW
Je to tak. Připravuji se na léto a první zahraniční cestu s EV. Aktivoval jsem ten tarif M za 5,99 Eur abych měl raději i jejich kartu. Je to tedy od dnešního dne - potvrzeno emailem. Přišel na email promo kód na kartu zdarma, kterou jsem si nechal poslat. Jak přijde, tak to zase hodím zpět na tarif S. Vyjde to i levněji než si nechat posílat kartu za 10 Eur. A před cestou si dám tarif L - předpokládám 6 nabíjení cestou tam a 6 cestou zpět. Tak se to vyplatí a navíc by se ten paušál měl účtovat poměrně za počet dní, který byl aktivovaný. Což je za mě super. Otázka je, jak dlouho to takto nechají nebo to prostě neřeší?
Kopie emailu v DE:
Guten Tag Mr. Milan,
willkommen im EnBW HyperNetz!
Schön, dass Sie sich für den EnBW mobility+ Ladetarif M entschieden haben. Gern bestätigen wir Ihnen dessen Aktivierung zum 16.05.2023.
Die Vorteile Ihres Tarifs im Überblick:
• Einheitliche Preise im EnBW HyperNetz - europaweit
• Volle Flexibilität: Monatlich kündigen oder wechseln
Ihre erste Ladekarte ist für Sie kostenlos (Normalpreis: 9,90 Euro). Sie erhalten hierzu eine separate E-Mail mit einem Gutschein.
Weitere Tarifdetails finden Sie in der EnBW mobility+ App unter "Tarife".
Freundliche Grüße
Ihr EnBW mobility+ Team
Kopie emailu v DE:
Guten Tag Mr. Milan,
willkommen im EnBW HyperNetz!
Schön, dass Sie sich für den EnBW mobility+ Ladetarif M entschieden haben. Gern bestätigen wir Ihnen dessen Aktivierung zum 16.05.2023.
Die Vorteile Ihres Tarifs im Überblick:
• Einheitliche Preise im EnBW HyperNetz - europaweit
• Volle Flexibilität: Monatlich kündigen oder wechseln
Ihre erste Ladekarte ist für Sie kostenlos (Normalpreis: 9,90 Euro). Sie erhalten hierzu eine separate E-Mail mit einem Gutschein.
Weitere Tarifdetails finden Sie in der EnBW mobility+ App unter "Tarife".
Freundliche Grüße
Ihr EnBW mobility+ Team
Hyundai Kona Smart 64kW