NIO Čínská automobilka

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4025
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

NIO Čínská automobilka

Příspěvekod Josef » úte 19. led 2021 7:47:10

Nedávno společnost NIO uvedla na trh jejich vlajkovou loď NIO ET7, nabité těmi nejlepšími technologiemi a úžasným výkonem, vše parametrově převyšuje Teslu několikrát, např. řídící počítač ADAM má 7x větší výkon než FSD Tesly. Jak tomu vše, včetně dojezdu, bude ve skutečnosti uvidíme v praxi. Automobilka má hodně dobře našlápnuto, obří zázemí a až 70% dílů pochází z BMW (podobné je to u Porsche Taycan), vývojové dílny v Německu atd.. Na videu je vidět celá koncepce, nejen nabíjecích stanic pomalých i rychlých v jednotné síti, ale i výměnné bateriové stanice, tím končí omezující záruky na baterie a NIO případné nabízí doživotní záruku na celé auto. Jsem tedy zvědav, jak masivně tento rychle rozvíjející se výrobce začne působit v EU.

Koncept NIO versus Tesla


NIO ET7
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 1168
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava-Plesná
Kontaktovat uživatele:

Re: NIO Čínská automobilka

Příspěvekod Radovan » čtv 21. led 2021 12:48:57

Tento začínající výrobce, pokud skutečně začne vyrábět, bude mít co dělat s poptávkou na čínském trhu. Je to stejné jako s elektrickými autobusy, náklaďáky a osobáky z Číny. Sem tam se tu něco objeví, ale domácí trh spolehlivě spapá všechno. Zatím. Evropští dinosauři v podstatě hrají jen o čas. Tak jak jim trh ukousnul Japonec a později Korejec ve spalovácích (a v elektrice také), tak stejně nastoupí Číňan.
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4025
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: NIO Čínská automobilka

Příspěvekod Josef » čtv 21. led 2021 16:38:03

Tento čínský výrobce už vyrábí třetí rok a do minulého roku dodal na trh 75 tisíc aut. V Číně mohutně buduje výkonné nabíječky NIO chargers a už postavil 145 výměnných stanic na baterie NIO Power. Plánuje dodat 30 000 destination chargers na trh. Na trh dodává již 3 modely model (EC6, ES6, ES8 SUV a nově ET7 sedan). Letos vstupuje do Evropy s prodejem.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: NIO Čínská automobilka

Příspěvekod e-Kája » pát 22. led 2021 11:00:25

Mě se to Nio ES6 vcelku líbí. Pokud se to bude časem prodávat i v Evropě. Tak to bude z mého pohledu slušná alternativa k Tesla Y.
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
stejk
Příspěvky: 680
Registrován: ned 16. pro 2018 5:31:05

Re: NIO Čínská automobilka

Příspěvekod stejk » ned 18. črc 2021 23:09:36

NIO EP9
Trošku mne odrazuje nutnost vyjmout baterii při dobíjení... a pak ta cena :lol: :lol: :lol: