Ahoj všem, rejpal se někdo z vás už ve volantu?
Mám i3s a při dnešní demontáži toho originálního retro-kola jsem zjistil, že je z výroby vyhřívaný. Má někdo ponětí, zda to jde někde v kódování zaktivovat třeba spolu se sedadlem řidiče? Zkoušel jsem hledat, ale bez úspěchu.
Dle pána z oboru je to údajně celkem běžná věc, že soudruzi z NDR dávají do aut vyhřívaný volanty a pak záleží jen na výbavě, zda je to použitý v praxi nebo ne (asi to okoukali od Elona).
Předem díky za radu.
Vyhřívaný volant BMW i3 ?
Moderátor: Josef
Vyhřívaný volant BMW i3 ?
Aktuální: Tesla Model S "Long Range" 21"
Bývalé: BMW i3s "Limited Red"
Bývalé: BMW i3s "Limited Red"
Re: Vyhřívaný volant BMW i3 ?
Ja v aute retrovolant nemam, ale jestli ty jo, tak se koukni jestli k tomu retrovolantu nemas nahodou jeste vetsi retro vuz, protoze to tvoje domele vyhrivani volantu muze byt kapacitni sensor pro detekci drzeni volantu, pro neretro vozy s adaptivnim tempomatem.
Jinak jsem stale do ted nepochopil, neci nutnost mit vhrivany volant, kdyz mam vyhrivany cely vuz
Jinak jsem stale do ted nepochopil, neci nutnost mit vhrivany volant, kdyz mam vyhrivany cely vuz
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Vyhřívaný volant BMW i3 ?
Aha, takze pro adaptivni tempomat je nutne drzet volant? Zadna hlaska na me nikdy nevyskocila, ale nevzpominam si s jistotou, jestli jsem nekdy pri pouziti tempomatu nedrzel volant...
Stane se neco, kdyz ten konektor nedam zpatky kde byl, pri montazi volantu?
Stane se neco, kdyz ten konektor nedam zpatky kde byl, pri montazi volantu?
Aktuální: Tesla Model S "Long Range" 21"
Bývalé: BMW i3s "Limited Red"
Bývalé: BMW i3s "Limited Red"
Re: Vyhřívaný volant BMW i3 ?
Omlouvam se nevyjadril jsem se zcela korektne.
Zcela korektne se jedna o vybavu 5AR potazmo 5AT.
Ano pokud konektor nedas zpatky, hrozi realne riziko selhani modulu McPherson, porusenim jeho strukturalni integrity. Nasletna ztrata vysilacich modulu TPMS a nemoznost vuz ovladat. Mezi tim dojde k aktivaci jednotky ACSM, ktera da prikaz k aktivaci subjednotek k ni pripojenych.
Havrla
Zcela korektne se jedna o vybavu 5AR potazmo 5AT.
Ano pokud konektor nedas zpatky, hrozi realne riziko selhani modulu McPherson, porusenim jeho strukturalni integrity. Nasletna ztrata vysilacich modulu TPMS a nemoznost vuz ovladat. Mezi tim dojde k aktivaci jednotky ACSM, ktera da prikaz k aktivaci subjednotek k ni pripojenych.
Havrla
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L