i3s
Moderátor: Josef
Re: i3s
Nacenit bych si to netroufal, jak víme prodejci si ceny cucají z prstu, nemá to nic společného s cenami dílů. Já jsem s tím jezdil za stejnou spotřebu jako s Kia Soul, testeři s fdrive s tím jezdili za 15 kWh/100 km. Efficiency dle ev-database.org je 178 Wh/km, Soul má 175 Wh/km a má menší baterii, BMW i3s má 165 Wh/km. Ano, dojezd v dnešní době tragický (tedy i3s 94 kWh rovněž), ale v Japonsku jezdí pomalu a krátké trasy, což je pro ně evidentně primární trh, do Evropy dodají Rex.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: i3s
i3 94kWh by bylo už asi zbytečné a hlavně těžké. Verze 94Ah, kterou jste nejspíš myslel, má už 2 roky kapacitnější náhradu, a 2021 bude nejspíš další.
Spalovací REX je dle mého názoru v roce 2020 už útopie, zbytečná komplikace, hmotnost a náklady navíc. Možná se na to nechá zlákat pár začátečníků, ale kdo už má s EV něco naježděno, tak jeho volba to myslím nebude.
Spalovací REX je dle mého názoru v roce 2020 už útopie, zbytečná komplikace, hmotnost a náklady navíc. Možná se na to nechá zlákat pár začátečníků, ale kdo už má s EV něco naježděno, tak jeho volba to myslím nebude.
Re: i3s
Turbo píše:Verze 94Ah, kterou jste nejspíš myslel, má už 2 roky kapacitnější náhradu, a 2021 bude nejspíš další.
Ano myslel jsem verzi 94 Ah o které se celou dobu bavíme, zda dává smysl kupovat ji za 890 tis. Kč 2 roky starou s dojezdem podobným jako Mazda MX-30.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: i3s
Turbo píše:i3 94kWh by bylo už asi zbytečné a hlavně těžké. Verze 94Ah, kterou jste nejspíš myslel, má už 2 roky kapacitnější náhradu, a 2021 bude nejspíš další.
Spalovací REX je dle mého názoru v roce 2020 už útopie, zbytečná komplikace, hmotnost a náklady navíc. Možná se na to nechá zlákat pár začátečníků, ale kdo už má s EV něco naježděno, tak jeho volba to myslím nebude.
No mě se tuhle ten Rex hodil., protože bez uzavirek ani ta 120Ah v chladnu Praha-Brno při rychlosti 120km/h neda.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: i3s
V blízkém budoucnu se budou prodávat jenom hybridy, tedy "hybrid" s 35 kWh baterií bude pro řadu lidí velmi zajímavá věc, než ty pidi-baterie v současných PHEV. Otázka je, kdy to bude, nejdříve ale asi za 2 roky. Mimochodem koncept menších baterií pro městskou dopravu vidíme u více automobilek u nových EV aut. Pravda, malá baterie není dělaná na pravidelné delší cesty a jak vidno u kolegů, kteří pravidelně dojíždí stovky kilometrů pak baterie po 100 tis. km nedává už to rychlé nabíjení.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: i3s
V pátek přezuto na zimní 19" až dnes svižnější jízda po rychlostce a byl to teda solidní šok
Když jsem jezdil na 20", tak mi přišlo, že je to o chlup stabilnější... nicméně cesta zpět je fakt propastný rozdíl, hlavně od 100km/h nahoru. Sice z letních na zimní, ale i tak.
Když jsem jezdil na 20", tak mi přišlo, že je to o chlup stabilnější... nicméně cesta zpět je fakt propastný rozdíl, hlavně od 100km/h nahoru. Sice z letních na zimní, ale i tak.
Re: i3s
Pořád mi to vrtá v hlavě, ve 130km/h v kolejích nebo do zatáčky to je docela síla. Nafoukáno mám 2,6 předek a 2,8 zadek (po zahřátí to ještě vyleze). Geometrie je v pořádku, tu jsem 2 měsíce zpět dělal a hlavně na těch letních 20" to auto bylo jak na kolejích.
Dával jsem na zadek fungl nové Goodyear UltraGrip, na předku jsou 80% klasika BS Blizzak. Pocitově se zdá předek stabilní, tancuje spíš ten zadek, začínám mít podezření na ty GY, jestli nemají moc měkký běhoun nebo tak něco.
Má někdo s těmi Ultargripy na i3 zkušenost?
Dával jsem na zadek fungl nové Goodyear UltraGrip, na předku jsou 80% klasika BS Blizzak. Pocitově se zdá předek stabilní, tancuje spíš ten zadek, začínám mít podezření na ty GY, jestli nemají moc měkký běhoun nebo tak něco.
Má někdo s těmi Ultargripy na i3 zkušenost?