Upgrade 60REx -> 120REx

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Havrla » pon 05. črc 2021 12:24:07

Josef píše:Koukám SE09 takže 120 Ah a SE03 tedy 60 Ah? Vtip hezký :)


SE09/120 a SE07/94 :). 03 bych nevezl tech mam na rozdávání :)
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Josef » pon 05. črc 2021 12:32:50

Na FVE řešení jsou 60 Ah asi super a na rozdávání znamená 50 tis. Kč? :)
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Havrla » pon 05. črc 2021 12:42:51

Josef píše:Na FVE řešení jsou 60 Ah asi super a na rozdávání znamená 50 tis. Kč? :)

Ano
A aby to bylo pekne, tak dalsi 60Ah vezu do ty firmy s balancerama. Udelaji vzorovou zastavbu batttery managementu pro standartni FVE menice a bude to jako sadicka. Pak teprve to nebude mit chybu :)

Jinak odpoved ano 8 modulu 50 tkc.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Havrla » stř 18. srp 2021 3:20:27

Tak kolega "Nokia" od zitrka uz muze taky jezdit rychle :-)
IMG_20210818_024049.jpg
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
FrantisekCa
Příspěvky: 17
Registrován: pát 23. črc 2021 21:07:57

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod FrantisekCa » stř 18. srp 2021 17:54:20

Mi komplikujes rozhodnutie :mrgreen:
Na YTB je dake video o prestavbe akku u i3, kde su pouzite niektore veci od teba :D
Akosi som uz bol viac nakloneny k Zoe, ale zas ma laka kupa i3 s horsou bateriou, a potom jej ugrade, s tym, ze by som nieco z povodnej mohol vyuzit na fotovoltaiku….
Lebo povodne som to planoval vyuzit iba bez akku, na dobijanie auta a zbytok nacpat do TUV zasobnika.
nokia9500
Příspěvky: 579
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod nokia9500 » stř 18. srp 2021 20:57:19

Havrla píše:Tak kolega "Nokia" od zitrka uz muze taky jezdit rychle :-)
IMG_20210818_024049.jpg


kolega Nokia bude jezdit s lehkou nohou a tak dojede úplně nejdál (skoro jako 120Ah) :lol: ještě jednou díky za úžasný a rychlý upgrade !!!
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Havrla » pát 08. říj 2021 13:34:38

Ahoj
Hele co mi dneska prislo :-) Nova 120Ah baterka po kouskach :-)

IMG_20211008_132319.jpg
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Josef » pát 08. říj 2021 13:40:21

Hezký, teď už jen zbývá si začít vyrábět vlastní články :)
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Havrla » pát 08. říj 2021 14:07:47

To se nevyplati, BMW vymeklo a prodalo mi je za jiz rozumnejsi penize :-)
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
JirkaF
Příspěvky: 9
Registrován: úte 31. srp 2021 18:40:43

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod JirkaF » pát 08. říj 2021 14:55:07

Co jsou "rozumnejsi penize" za originální díl BMW? :-)
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Havrla » pát 08. říj 2021 15:15:05

JirkaF píše:Co jsou "rozumnejsi penize" za originální díl BMW? :-)

11150 euro bez DPH :-)
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
Citigo e IV
Příspěvky: 1061
Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Citigo e IV » pát 08. říj 2021 16:58:32

Tak to je hustá cena za to je skoro celý citigo :D inu když máš na BMW musíš si připlatit ...
To je cena jen za moduly bez boxu?


edit: koukám to v pozadí je box? nešel by použít starý?
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Havrla » pát 08. říj 2021 17:26:26

Citigo e IV píše:Tak to je hustá cena za to je skoro celý citigo :D inu když máš na BMW musíš si připlatit ...
To je cena jen za moduly bez boxu?

edit: koukám to v pozadí je box? nešel by použít starý?


Kdyz mas citigo, muzes si o upgrade nechat zdat ;-) v tom je ten rozdil :-) Ano je to cena za moduly, pak je tam jeste par dalsich veci ktere treba dokoupit/vymenit, ale to uz z pohledu ceny modulu jsou desetitisicove drobne.
To neni husta cena, to je nadherna cena... jeste pred 14 dnema jsem mel smrtelne vaznou nabidku na 540 000 kc :-)
V pozadi je tepelna decka, ta u 60Ah neni, u 120 ano.
A ano uz za tuto cenu se najdou taci, kteri maji svuj vuz radi a dopreji mu upgrade :-)
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
mp1
Příspěvky: 233
Registrován: sob 06. kvě 2017 15:21:15

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod mp1 » sob 09. říj 2021 16:32:16

ctrl c/v
V pozadi je tepelna decka, ta u 60Ah neni, u 120 ano.

to je na sedačky, alebo na batériu?
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Havrla » sob 09. říj 2021 18:18:37

Do baterky.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Turbo
Příspěvky: 574
Registrován: úte 11. črc 2017 18:55:15

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Turbo » ned 10. říj 2021 7:30:45

Citigo e IV píše:Tak to je hustá cena za to je skoro celý citigo :D inu když máš na BMW musíš si připlatit ...


Citigo má 14 modulů po 900€ tj 12600€ (bez daně) za 20% menší kapacitu. Poslední dobou mám spíš pocit, že když máš Škodovku, tak si musíš připlatit. Škodovka už dávno není levná, a ani díly nejsou levné.
Uživatelský avatar
Citigo e IV
Příspěvky: 1061
Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Citigo e IV » ned 10. říj 2021 12:34:18

Turbo píše:
Citigo e IV píše:Tak to je hustá cena za to je skoro celý citigo :D inu když máš na BMW musíš si připlatit ...


Citigo má 14 modulů po 900€ tj 12600€ (bez daně) za 20% menší kapacitu. Poslední dobou mám spíš pocit, že když máš Škodovku, tak si musíš připlatit. Škodovka už dávno není levná, a ani díly nejsou levné.


Ale citigo IV přece žádný upgrade baterky nepotřebuje a asi ani nedostane jak psal Havrla, má kapacitu srovnatelnou s I3, 120Ah BMW označuje kapacitu v Ah a dost lidí si to plete s kWh. Citigo má články o kapacitě 126 Ah takže dokonce větší jen jich má méně celková kapacita je přesně o 15% menší a dojezdově je na tom dle různých testů max o 10 Km horší, takže srovnatelný dojezd Citigo v základu vs. BMS po upgrade.

O ceně upgradu se můžeme bavit za 6 let jestli škodovka nabídne do Citiga kapacitu kolem 70 kWh, ale myslím že to je za možnostmi současných a asi i budoucích článků v horizontu 10 let. Dávat sem cenu náhradního dílu je přece mimo proč by si to někdo kupoval, dojezdově by si moc nepomohl. ceny ND jsou cca 3-10x dražší než mají hodnotu.

Já jen reagoval o té šílené ceně na to abych mohl po 6 letech nějak rozumně používat to auto a i po tom upgradu to bude vůz s dojezdem na úrovni nejhorších aut jako Dacie, Citigo, Fiat 500
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Havrla » čtv 30. pro 2021 18:50:11

Posledni letosni skladova 2018cka :-)
EDIT: 4.1.2022 a je fuc
IMG_20211230_164222.jpg
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Filip
Příspěvky: 1
Registrován: sob 29. led 2022 9:48:04

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Filip » sob 29. led 2022 10:25:43

Ahoj, zaprvé: velký respekt Havrlovi. Narazil jsem na vaše úpravy v komentářích cizinců na YouTube a od té doby jsem myšlence upgradu baterky propadnul.
Dovolím si ale trochu odběhnout od tématu vlákna.

Josef píše:..... Kč. Mrkněte kolik je i3 v bazarech do 450 tis. Kč a nakonec se prodají za 250-300 tis.

Tohle tu zaznělo několikrát a s dovolením bych měl pár otázek. Bavíme se v cenách s DPH? Nevím, jestli toto platí i po dalším roce, ale kde nebo jak lze od prodejců získat takovou slevu? :D ani v Německu nejdou ceny pod 350k (při kurzu 24,5). Jde mi o to, jestli to skutečně někdo dokázal a není to jen "urban legend" :) díky, jestli si uděláte čas na odpověď.
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Josef » sob 29. led 2022 11:09:21

Citujete rok starý příspěvek, za tu dobu se trochu změnil trh a auta šla obecně cenami nahoru. i3 se dá do těch 350 tis. koupit i u nás, samozřejmě ty se moc v bazarech neohřejí, znáte to, dobrá auta za dobré ceny se do inzerátu nedostanou. Ideální je nakupovat bez DPH, chápu u fyzických osob to je problém. S nulovou podporou státu to je těžší, ale když člověk chce a umí počítat, tak to je pořád výhodné. Jak říká Havrla, základ je koupit dobře vybavenou verzi 60 Ah a udělat upgrade na 120 Ah :)
Audi Q4 Sportback e-tron 50