Upgrade 60REx -> 120REx
Moderátor: Josef
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
No, protoze ty 60Ah I3 moralne ani technicky s tou degradaci baterie skutecne daleko nedojedou. Nota bene ne ted v zime. A ostatni na tom nebudou lepe.
Coz mi propomina, kontaktoval me jeden clovek z Finska. Uz i Leaf se dozil upgradu.
https://dalasevrepair.fi/#services
Jeste by ty ceny mohli padnou, koupim dalsi I3 pro zenu a upgradnu baterku a bude to zas nove auto.
Coz mi propomina, kontaktoval me jeden clovek z Finska. Uz i Leaf se dozil upgradu.
https://dalasevrepair.fi/#services
Jeste by ty ceny mohli padnou, koupim dalsi I3 pro zenu a upgradnu baterku a bude to zas nove auto.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Ty upgrady Leaf baterie je taky jen pro nadšence, který Leafa koupí za 150 tis. Kč a dají za upgrade 150-250 tis. Kč s roční zárukou apod. Já jsem jezdil 3 roky se Soulem , který v zimě dojel max 150 km a po dálnici jsem byl rád, že jsem dojel z Prahy do Humpolce rychlostí 110 km/h a zbylo mi 20 km dojezdu. Nadšenci už pomalu došli a kupující chtějí normální auto s normálním dojezdem, nebo pokud to má dojezd 70-100 km, pak ojeté BEV musí stát 150 tis.
Vaše řešení je fajn, pokud vyjde na řekněme 100 tis. a koupí se i3 60 Ah za 250 tis. Každopádně obdivuji, jak jste se do toho pustil a předpokládám vyřešil veškeré problémy s konfigurací auta pro novou baterii. Řada současných majitelů podle mě do toho půjde, udělejte si na to web prezentaci, sežeňte kontakty na dodávky baterií a bude to mít úspěch.
Vaše řešení je fajn, pokud vyjde na řekněme 100 tis. a koupí se i3 60 Ah za 250 tis. Každopádně obdivuji, jak jste se do toho pustil a předpokládám vyřešil veškeré problémy s konfigurací auta pro novou baterii. Řada současných majitelů podle mě do toho půjde, udělejte si na to web prezentaci, sežeňte kontakty na dodávky baterií a bude to mít úspěch.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Ahoj,
jo jo tak jest, kdyz uz jsem si to musel nastudovat pro sebe protoze me vsude vyhodili, tak proc to nenabidnout dalsim .... .
Zdroj na baterky uz mam, dokonce je k mani dalsi kousek no a prezentace vse jde .. ale je to na dlouho http://www.i3upgrade.cz
Snad nepohorsim nekoho z moderatoru o "reklamu" v foru.
jo jo tak jest, kdyz uz jsem si to musel nastudovat pro sebe protoze me vsude vyhodili, tak proc to nenabidnout dalsim .... .
Zdroj na baterky uz mam, dokonce je k mani dalsi kousek no a prezentace vse jde .. ale je to na dlouho http://www.i3upgrade.cz
Snad nepohorsim nekoho z moderatoru o "reklamu" v foru.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: stř 10. črc 2019 8:18:43
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Jak už jsem kolegovi psal, upgrade z 60 na 120 je podle mého názoru naprosto jasná volba, obzvláště pak pro ty, co potřebují občas vyrazit někam dál a za těch +-100kk prostě lepší EV nekoupíš. Bohužel pro mě upgrade z 94 na 120 je finančně naprosto nesmysl (cena skoro shodná jako kdybych měl 60Ah verzi a 23KWh baterie už u elektrárny mám a rozšířit to nejde).
S ohledem na to, že jsem prozatím s i3 dost spokojen tak tajně doufám v nějaký battery upgrade na >=60KWh kde by to pak dávalo smysl i pro novější model za tyhle peníze
S ohledem na to, že jsem prozatím s i3 dost spokojen tak tajně doufám v nějaký battery upgrade na >=60KWh kde by to pak dávalo smysl i pro novější model za tyhle peníze
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
A pro ty co umi anglicky:
https://youtu.be/EH02scyrCaE
Jinak je to povidani jednoho sikovneho pana z finska co dela upgrade na Leafech, proc se do upgrade baterie na I3 na rozdil od Leafa rozhodne nepoustet doma.
https://youtu.be/EH02scyrCaE
Jinak je to povidani jednoho sikovneho pana z finska co dela upgrade na Leafech, proc se do upgrade baterie na I3 na rozdil od Leafa rozhodne nepoustet doma.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Mohl jsi nás na tom YT alespoň pozdravit
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Asi jsem neco uplne nevyhmatl ..... mam cerstve zrizenou hospodu na mitince, a prazdny sud.
https://hackaday.com/2021/02/01/upgrading-the-batteries-in-a-bmw-i3/
https://insideevs.com/news/484717/upgrade-bmw-i3-battery-pack-120-ah/
A email schranku mam vytapetovanou odshora dolu
No jestli jste nekdo ocut vahali, tak jste to asi prokoucovali, protoze uz mame poradnik, a nebo baterku svoji
https://hackaday.com/2021/02/01/upgrading-the-batteries-in-a-bmw-i3/
https://insideevs.com/news/484717/upgrade-bmw-i3-battery-pack-120-ah/
A email schranku mam vytapetovanou odshora dolu
No jestli jste nekdo ocut vahali, tak jste to asi prokoucovali, protoze uz mame poradnik, a nebo baterku svoji
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Pěkná práce, za tímhle se skrývá zajímavý business i do budoucna, kdy budou lidé kupovat tyhle auta za 200 tis. s tím že vrazí desítky tisíc do práce kolem výměn jednotlivých článků, nebo rovnou baterií, různých úprav apod.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
BMW má jednu úžasnou výhodu a to je právě ten postupný vývoj článků, které jsou kompatibilní.
Třeba pro IMIEV je problém, že neexistují nové články, které by šli bez problému vyměnit za starší.
A u takového auta custom stavbu nikdo nezaplatí. Nehledě na to, že najít články, které zvládnou nabíjení proudem 2C je taky problém.
V zahraničí sleduji dvě přestavby. Jednu s 60Ah a druhou s 90Ah. Oba zatím nějak bojují, ale nevyhráli. Navíc ta přestavba s 60Ah nebude mít asi dlouhou životnost. Ty články mají max nabíjecí proud jen 60A. Při rekuperaci, nebo nejde bože DC nabíjení tam poteče 2x tolik.
Navíc tato custom výroba článků je časově náročná a nikdo by to nezaplatil.
Třeba pro IMIEV je problém, že neexistují nové články, které by šli bez problému vyměnit za starší.
A u takového auta custom stavbu nikdo nezaplatí. Nehledě na to, že najít články, které zvládnou nabíjení proudem 2C je taky problém.
V zahraničí sleduji dvě přestavby. Jednu s 60Ah a druhou s 90Ah. Oba zatím nějak bojují, ale nevyhráli. Navíc ta přestavba s 60Ah nebude mít asi dlouhou životnost. Ty články mají max nabíjecí proud jen 60A. Při rekuperaci, nebo nejde bože DC nabíjení tam poteče 2x tolik.
Navíc tato custom výroba článků je časově náročná a nikdo by to nezaplatil.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Havrla: Nu, máte pěkně našlápnuto
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
dracekvo píše:BMW má jednu úžasnou výhodu a to je právě ten postupný vývoj článků, které jsou kompatibilní.
A nemá na tom autě co reznout, jsou na to bez problémů dostupné díly a hlavně je to radost z jízdy .
Kdyby to mělo komfortnější podvozek a o trochu víc místa vzadu včetně kufru, tak bych to auto považoval za dokonalé.
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Mě by se to taky líbilo, kdy tam byl větší kufr, standardní zadní dveře, standardní palubka s kůží, širší kola a tvar jako X3
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Josef píše:Mě by se to taky líbilo, kdy tam byl větší kufr, standardní zadní dveře, standardní palubka s kůží, širší kola a tvar jako X3
iX3 je a je to technologicka sracka
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
To se říká dnes o všech BMW a lidi to pořád nevím proč kupují.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
- Radovan
- Příspěvky: 1175
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
No ono pro takovou sociální sondu není špatné sem tam zajít do prodejny BMW, když tam dojdou kupci
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Je k mani 94Ah baterka za super cenu
Kdytzak piste, pokud si do konce tydne nevyzvednu popravi ji pro elektrarnu. prijde mi to jako spoda, lepsu pouzit na upgrade
Kdytzak piste, pokud si do konce tydne nevyzvednu popravi ji pro elektrarnu. prijde mi to jako spoda, lepsu pouzit na upgrade
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
A uz mame zajemce dalsi leda do fronty
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Ale to neni BMW i3 sraz
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Ideální věc, práce doma, člověk si vydělá více než v zaměstnání a nemusí řešit nějaké dojíždění Už se poohlídněte pro pozemek na stavbu servisního střediska na výměnu baterií pro EV!
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Havrla píše:IMG_20210228_082208.jpg
Ale to neni BMW i3 sraz
Pro tátu, pro mámu a pro synka.
A já si doteď myslel, že když jsme měli 2 Multiply, tak jsme divný.
BMW i3 94 Ah 99000 km r.v.2018