Upgrade 60REx -> 120REx
Moderátor: Josef
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Časem zjistíte že REX je váha navíc a přijde demontáž
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (94+ t.km za 13,4 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
a do uvoľneného miesta dá
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Hlasim ze zatim funguju.
Vetsi HDD do notebooka i posledni verze diagnostiky objednana.
Velka baterie je Super, o vikendu vylet do Koprivnice, cestou nabiti o obed pause za Brnem.
Vetsi HDD do notebooka i posledni verze diagnostiky objednana.
Velka baterie je Super, o vikendu vylet do Koprivnice, cestou nabiti o obed pause za Brnem.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Parádní dojezd, s Rexem navíc záloha v případě nouze, takže není co řešit.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Až na častější výměnu předních ložisek a prachovek super elektromobil
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Havrla píše:Hlasim ze zatim funguju.
Byl jsi v tom BMW servisu na kodování?
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Byl,
zjstili jsme ze to neni uplne easy, detail potize si zatim necham pro sebe, abych se vyhnul nesmyslnym spekulacim (kdo je v obraze muzeme probrat na SZ). Jen snad info, ze BWM nema "predpis" na tuto zmenu pro reregistraci ridici baterie a tedy se to musi udelat rucne - sfarat do kodovani/programovani s jistym rizikem ze se neco ulomi . Baterie aktualne funguje v jistem "factory default" rezimu.
Pokracovani snad tento tyden pri dalsim servisnim sezeni s pripravou na disaster-recovery
A loziska - po tom co mi to v nemecku vymenili to zatim drzi kupe ... cca 50tkm. Skoro mam pocit se na servis davali lepci kvalitu
zjstili jsme ze to neni uplne easy, detail potize si zatim necham pro sebe, abych se vyhnul nesmyslnym spekulacim (kdo je v obraze muzeme probrat na SZ). Jen snad info, ze BWM nema "predpis" na tuto zmenu pro reregistraci ridici baterie a tedy se to musi udelat rucne - sfarat do kodovani/programovani s jistym rizikem ze se neco ulomi . Baterie aktualne funguje v jistem "factory default" rezimu.
Pokracovani snad tento tyden pri dalsim servisnim sezeni s pripravou na disaster-recovery
A loziska - po tom co mi to v nemecku vymenili to zatim drzi kupe ... cca 50tkm. Skoro mam pocit se na servis davali lepci kvalitu
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Bohužel jsem tušil, že to nebude úplně easy, jestli stahuješ Istu, tak si podle mě vůbec nepomůžeš, ani s Céčkem, a je to škoda času a energie, snad jedině ten E-sys, ale nevím jestli už jsou aktuálně na 120Ah někde data, a i tak to moc easy nebude. Držím palce.
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Také jsem provedl upgrade z 60Ah na 94Ah BEV. Vše fungovalo v pořádku, včetně retrofitu battery packu pomocí ISTA+. Problém nastal při aktualizaci integračního levelu, kdy jednotka SME totálně lehka běhěm flashování. Dále již nutné master skills E-SYS programování + kódování. Jednotku SME se podařilo přeflashovat a auto funguje. Bohužel se někde spotřebovává cca 400 W energie i během vypnutí, toto je ve stádiu řešení a mám podezření na výhřev battery packu. Tyto problémy způsobil rozdíl ve výbavě - winter packet.
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Ahoj
Super kolega..
Ty máš v autě vyhřívaný sedačky? Baterka je předpokládám tedy z auta s teplej a seslema.
Super je ze esys má data pro 94 baterku. 120 zatím ne
Telefon v SZ rád proberu podrobnosti.
Super kolega..
Ty máš v autě vyhřívaný sedačky? Baterka je předpokládám tedy z auta s teplej a seslema.
Super je ze esys má data pro 94 baterku. 120 zatím ne
Telefon v SZ rád proberu podrobnosti.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Zdeňku má kolega Havrla nějaké nové info z pokračování ?Havrla píše: Pokracovani snad tento tyden pri dalsim servisnim sezeni s pripravou na disaster-recovery
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Asi už to bude trochu s křížkem po funuse, ale mám doma konečně další 120Ah, takže můžu reportovat
100% nabití až někdy příští týden, protože je na tom ještě nějaká kosmetika.
Povedlo se už rozchodit E-Sys? Případně jakou verzi?
100% nabití až někdy příští týden, protože je na tom ještě nějaká kosmetika.
Povedlo se už rozchodit E-Sys? Případně jakou verzi?
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
@Stejk: No ceka na 1TB SSD disk z Ciny do notebooka protoze se mu tam uz nic nevejde. Tady si za nej viridusi reknou co za novej notes. Takze tak, a jedno casove okno v servise s diagnostikou nesikovne propasl.
@Turbo: Juuu libi moc ale koukam ze to je take Sko, mam odectene dve Ska, to nema nekdo normani 120Ahcko ? , Hele co mas na podlaze za barvu ? drzi to ? vydrzi to kolecko od heveru atd.. ? Stavim si podobnou garaz a premyslim co na podlahu jestli extreme odolne dlazdice, nebo beton a barvu. E-Sys zatim smula, nema 120Ah kodovani.
Dneska jsem byl na otocku v Brne, dovoluji si tvrdit ze jsem byl opet nejrychlejsi elektromobil na tomto useku Jak ostatni cumej ze elektricky auto s nima v pohode drzi krok v levem pruhu Kdyz jsem jel do Brna tak se mnou "zavodil" asi 50 - 70 km takovej ten nafouklej offroad-pickup pro trpasliky s mindrakem ..... Ridicovi asi bylo blny ze ho predjela elektricka krabicka, tak mi chtel ukazat ze mu to taky jede a mermomoci chtel jet predemnou....... no po cca 70km to vzdal a zase spomalil a ja frcel dal asi mu zacal dochazet benzin no do Brna jsem dojel a jeste mi zbyvalo 40km ...
@Turbo: Juuu libi moc ale koukam ze to je take Sko, mam odectene dve Ska, to nema nekdo normani 120Ahcko ? , Hele co mas na podlaze za barvu ? drzi to ? vydrzi to kolecko od heveru atd.. ? Stavim si podobnou garaz a premyslim co na podlahu jestli extreme odolne dlazdice, nebo beton a barvu. E-Sys zatim smula, nema 120Ah kodovani.
Dneska jsem byl na otocku v Brne, dovoluji si tvrdit ze jsem byl opet nejrychlejsi elektromobil na tomto useku Jak ostatni cumej ze elektricky auto s nima v pohode drzi krok v levem pruhu Kdyz jsem jel do Brna tak se mnou "zavodil" asi 50 - 70 km takovej ten nafouklej offroad-pickup pro trpasliky s mindrakem ..... Ridicovi asi bylo blny ze ho predjela elektricka krabicka, tak mi chtel ukazat ze mu to taky jede a mermomoci chtel jet predemnou....... no po cca 70km to vzdal a zase spomalil a ja frcel dal asi mu zacal dochazet benzin no do Brna jsem dojel a jeste mi zbyvalo 40km ...
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Koukám výměna baterie žádná sranda, ale co jezdí to, tak no problem
Jakou jsi měl průměrnou rychlost na té trase Týnec-Brno? Předpokládám spotřebu necelých 17 kWh/100 km. To je slušný, samozřejmě při současném omezení jede člověk výrazně pomaleji. V zimě bez omezení při 130 km/h to bude zcela jinde.
Jakou jsi měl průměrnou rychlost na té trase Týnec-Brno? Předpokládám spotřebu necelých 17 kWh/100 km. To je slušný, samozřejmě při současném omezení jede člověk výrazně pomaleji. V zimě bez omezení při 130 km/h to bude zcela jinde.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
@Havrla: Je to klasika 125kW se Sport paketem (mimochodem v tom také vidím potenciál E-Sysu na upgrade 135kW). Na podlaze je epoxid, drží to dobře, na domácí kutění to je úplně v pohodě, ale mám to na autodílně a životnost jsem čekal teda větší. Dělá se víc stupňů tvrdosti a určitě si nenech dělat protismykovou úpravu - to se blbě uklízí.
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Turbo píše:Na podlaze je epoxid, drží to dobře, na domácí kutění to je úplně v pohodě, ale mám to na autodílně a životnost jsem čekal teda větší. Dělá se víc stupňů tvrdosti a určitě si nenech dělat protismykovou úpravu - to se blbě uklízí.
Hlavně je důležité u epoxidů, aby byly na podlaze jenž má od teréhu hydroizolaci a natírat na pořádně vyzrálý a vyschlý beton, jinak se časem oloupe.
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Jo oni si před nátěrem měřili vlhkost betonu, o loupání nejde, ale spíš tu otěrovou odolnost jsem čekal větší. Ale domu to je v pohodě, tam není zdaleka taková zátěž.
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Kdyby byl vlhkej podklad, nebo nefunkční HI pod podlahou tak vlhkost zespod co by vzlínala, tak se zarazí o ten epoxid a pak se oloupe.
Materiál je to dobrej, hlavně do kotelen a i dom do garáže, na stírání hadrou a polití vodou je to výborný.
Natřít to zvládne člověk sám, jen musí spěchat, aby mu nezatuhl v kýblu
Materiál je to dobrej, hlavně do kotelen a i dom do garáže, na stírání hadrou a polití vodou je to výborný.
Natřít to zvládne člověk sám, jen musí spěchat, aby mu nezatuhl v kýblu
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Tak první krok mám za sebou, konečně se mi podařilo rozeběhnout E-Sys
Nemyslím si, že mám až tak hluboce podprůměrné IT schopnosti, ale dostat se do této fáze mi dalo ku*evsky zabrat, v podstatě jsem začal už loni o vánocích
Nicméně pokud Havrla nezná detailně SW strukturu BMW jednotek, tak se obávám, že E-Sys jeho problém nevyřeší...
Nemyslím si, že mám až tak hluboce podprůměrné IT schopnosti, ale dostat se do této fáze mi dalo ku*evsky zabrat, v podstatě jsem začal už loni o vánocích
Nicméně pokud Havrla nezná detailně SW strukturu BMW jednotek, tak se obávám, že E-Sys jeho problém nevyřeší...
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Ahoj
jestli ti tohle trvalo od Vanoc, tak mas za mnou spozdeni jeste tak 2 roky
Puvodni baterka - Esys umi
Esys zatim neumi 120Ah baterku:
jestli ti tohle trvalo od Vanoc, tak mas za mnou spozdeni jeste tak 2 roky
Puvodni baterka - Esys umi
Esys zatim neumi 120Ah baterku:
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L