Upgrade 60REx -> 120REx

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Havrla » úte 12. led 2021 23:35:14

Josef píše:Tak to jo, já si jen říkal, k čemu je dobrá plnička na domácí práce.

Treba 134 je potreba na Tatru, bud na nativni chladivo, nebo na predelavky z ischeonu :-), kdyz ma clovek veterana, bud je v "pip" , nebo si musi udelat vlastni servis :-)
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Josef » stř 13. led 2021 0:06:39

Na to je potřeba mít stálou výbavu za 70 tis.? To je masakr...
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Havrla » stř 13. led 2021 0:17:10

Josef píše:Na to je potřeba mít stálou výbavu za 70 tis.? To je masakr...

Co se tyce Tatry, na ten vuz je lepe se divat nez ho vlastnit :)
Tak jako vse ma nejankej ramec, bud budes furt v servise, nebo si udelas vybavicku pro sebe a kamose, a nejses pak omezenej tim ze se o neco snazis jako amater, ale uz mas profi nadhled a moznosti. Napr kdykoli cokoli rozpojit :-) Nebo je take dobre mit vlastni prezouvacku a vyvazovacku na pneu, pro zajisteni vyvazeni kol, protoze prez zimu treba zesisati, nebo po 2 letech prendat na jine vozidlo, kde se spotrebuji :-)
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Havrla » stř 20. led 2021 22:55:11

Ehm ... pro zvidave.

IMG_20210117_215214.jpg


https://cloud.itnaklic.cz/itnaklic/index.php/s/XXZkcNcjS29cen6

Premyslim, ze bych udelal vozik, na I3 namontoval kouli, a udelal druhy extender a nebo to zapojil misto Rexu beztak ma podobnej konektor :D
Tento vtip se muze stat skutecnosti :D :D :D a na ten vozejk by se dali lupnout ty baterky 2 na sebe... safra to by byl dojezd :D

Konecne je to tady, 30 let cekam az auta pro dospely budou jezdit na baterky nejenom detske modely a budu si to moct dovolit :D.
Naposledy upravil(a) Havrla dne pát 22. led 2021 10:23:03, celkem upraveno 1 x.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Havrla » pát 22. led 2021 10:07:21

Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Josef » pát 22. led 2021 13:09:26

Hezký, mimochodem bateriový vozík nenabízí ani Tesla :)
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Havrla » pát 22. led 2021 13:35:28

Josef píše:Hezký, mimochodem bateriový vozík nenabízí ani Tesla :)

Kdyby I3 melo kouli, tak uz jsem nastoupenej v Agadosu o dodavku homologovaneho podvozku pro battery pack :-)
Ale to je takova blbinka pro zasmani :-)
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
kubanec
Příspěvky: 59
Registrován: ned 23. zář 2018 19:14:14
Bydliště: Libá okr. Cheb

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod kubanec » sob 23. led 2021 13:13:02

Je to škoda, že není koule, ne kvůli tahání, ale třeba kvůli nosiči na kola. Někde jsem, ale viděl na netu obrázek i3 s holandskou spzetkou s koulí a nosičem.
Jinak závidím Havrlovi, moc pěkná dílna, hezky se na to kouká.
BMW i3 94 Ah 99000 km r.v.2018
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Havrla » sob 23. led 2021 18:43:18

Koule na kola existuje a nekdo zdejsi ji ma.

http://elektroforum.cz/viewtopic.php?f=12&t=536
Naposledy upravil(a) Havrla dne sob 30. led 2021 9:14:16, celkem upraveno 1 x.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
Citigo e IV
Příspěvky: 1061
Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Citigo e IV » sob 23. led 2021 22:05:44

Co ta vyndaná 60Ah baterka? Bude se kuchat na moduly? Nebo půjde do jiný ojetějši I3?
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Havrla » sob 23. led 2021 23:34:36

Na moduly :) chce nekdo? V inzerci bude za chvili :)
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
Citigo e IV
Příspěvky: 1061
Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Citigo e IV » sob 23. led 2021 23:53:34

Když bude dobrá cena. Tak 2500kč za využitelnou kWh.
garmont
Příspěvky: 444
Registrován: čtv 20. zář 2018 21:54:01

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod garmont » ned 24. led 2021 15:32:39

Havla - pro zajímavost v inzerci píšete že kapacita je 81 % - kolik mělo auto najeto a z kterého roku je? Jaký mělo dojezd s touto kapacitou ? Díky
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Havrla » ned 24. led 2021 16:36:05

Upgradovany vuz rv 2013, najeto 103tkm. Odhadovany live aku 73%, po rekalibraci aku zjisteno realnych live 81%. Zimni dojezd dle majitele udajne cca 70km.

Poznamka: Algoritmus u I3_60 na odhad degradace baterie je prisnejsi nez je realna degradace akumulatoru.

Zezadu prijela nova, zepredu vyjela stara :-)
IMG_20210123_183044.jpg



A pro poo psali z vrakace ze maj dalsi 120baterku, nekdo dalsi ? :-)
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Josef » ned 24. led 2021 17:36:52

Pěkná práce, jaký má dojezd teď i3 po výměně? :)
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Havrla » ned 24. led 2021 22:24:35

Ahoj
tak jednak protoze byli vanoce, tak dodatecne ukazka vanocniho stromecku:
videjko: https://cloud.itnaklic.cz/itnaklic/index.php/s/3QjRWwFwLNdpmNE

A kolik to ujede? no ted v zime "comfortne" kdyz se na spotrebu nehledi:
IMG_20210124_212739.jpg


Jinak ja se svim bez cerpadla v zime dam 200 v lete 300km
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
garmont
Příspěvky: 444
Registrován: čtv 20. zář 2018 21:54:01

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod garmont » ned 24. led 2021 22:32:47

Co tak řádově vyjde takový upgrade třeba z 60 na 94?
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Havrla » ned 24. led 2021 22:39:17

No jakou ma hodnotu baterka si asi zjistit dokazes :)
Kdo se zajma o realnou moznost, zodpovim v SZ, je vic moznosti jak to realizovat tak bych nerad psal zavadejici info.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Havrla » čtv 28. led 2021 1:14:42

Nekde jsem s nekym resil hmotnost baterie, a podle hmotnosti aut jsme se dobrali ze by mel byt rozdil mezi 60 a 120 75 Kg
Nuze je treba podotknout ze tomu tak neni, je to pouze 40kg :-) je to 233kg verzus 273 kg.

Fakt nechcete nekdo dalsi 120 baterku :-) nez j cajzne nekdo jinej, treba nemec a udela upgrade za 12500 euro :-)
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Josef » čtv 28. led 2021 7:15:25

Určitě to je asi zajímavá nabídka, netuším na kolik ta výměna vyjde, ale ten trh s auty je totálně mrtvej, v bazarech přibývá BEV a nikdo to nechce. Krize evidentně zasáhla tvrdě ty nemajetné a zatímco se dobře prodávají luxusní auta, tak starší BEV budou hnít v bazarech, zřejmě dokud majitelé nepřijdou o 2/3 původní ceny. Jak jsme si fandili před 1-2 lety, že BEV neztrácejí na hodnotě, tak nyní je situace docela jiná, auto staré 4 roky s cenovkou 850 tis. Kč (Kia Soul) se neprodá ani za 350 tis. Kč. Mrkněte kolik je i3 v bazarech do 450 tis. Kč a nakonec se prodají za 250-300 tis.
Audi Q4 Sportback e-tron 50