Upgrade 60REx -> 120REx

Moderátor: Josef

mopadzi
Příspěvky: 77
Registrován: stř 22. kvě 2019 7:59:01

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod mopadzi » stř 23. úno 2022 7:21:17

články s pevným elektrolytem zatím moc rozšířeny nejsou.....zatím pouze poloprovozy. Zbytek už nekomentuju
BMW i3 94Ah
Mike
Příspěvky: 178
Registrován: čtv 20. pro 2018 18:22:46

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Mike » stř 23. úno 2022 12:08:58

mopadzi píše:články s pevným elektrolytem zatím moc rozšířeny nejsou.....zatím pouze poloprovozy. Zbytek už nekomentuju

to neni o pevnem elektrolitu ale o technologii vyroby. Clanek baterie neni poloprazdna nadrz, kde neco spolucha :D
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Havrla » sob 26. bře 2022 2:52:55

No vratime se k tematu...
Prave jsem si dostavel/dooporavil mobilni tester a meric skutecne kapacity baterii.
Do ted jsem to obcas delal na svem aute, kdyz dotycny chvatal a nebyl cas baterii zkalibrovat u nej ... ted uz mam merici pripravek :-)

IMG_20220326_015933.jpg

IMG_20220326_023217.jpg


No neni to nadhera :-)
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Ava
Příspěvky: 122
Registrován: pát 22. lis 2019 18:16:06

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Ava » pát 08. dub 2022 18:51:21

Koukám , bude další kanibalizace ?

Kdy a jak často by se měla dělat kalibrace baterie ?
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Havrla » pon 25. dub 2022 10:30:05

Ava píše:Koukám , bude další kanibalizace ?

Kdy a jak často by se měla dělat kalibrace baterie ?

Kalibrace se dela kdyz potrebujes vedet realitu, kdyz baterie ztrati napajeni (12V) na delsi dobu (mesice), nebo kdyz je neco v neporadku.

Kanibalizace? Ne proc ? Tohle je vuz na testovani baterii.

Vykanibalizovany baterie jsou zde, teda cast...
IMG_20220411_215143.jpg
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4025
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Josef » pon 25. dub 2022 21:41:36

Pěkný business, no je vidět, že zájem je, možná větší než se dá stíhat!
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Havrla » čtv 30. čer 2022 11:46:46

Dvirka k upgradu zdarma :-)
IMG_20220630_113438.jpg
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4025
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Josef » čtv 30. čer 2022 13:57:20

Koukám za chvíli u Sázavy vyroste velký servisní závod, kde se začne objevovat mnoho značek a business s opravou baterií všeho druhu :D
Audi Q4 Sportback e-tron 50
FrantisekCa
Příspěvky: 17
Registrován: pát 23. črc 2021 21:07:57

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod FrantisekCa » pon 04. črc 2022 0:23:02

Mna docela prekvapila Kia, ktora uvadza, ze napr. bateria pre e-Soul 39,2 kWh stoji 5826€, a 64 kWh stoji 8739€.
Pre e-Niro uvadza cenu baterie 6940€ a 10410€.
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4025
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Josef » pon 04. črc 2022 9:51:35

Pokud to jsou správné ceny, tak nikdo nebude mít problém vadnou baterii vyměnit i když Niro 64 kWh bude po 15ti letech ještě s bateriíí v pohodě, závada se přihodit může.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Citigo e IV
Příspěvky: 1061
Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Citigo e IV » pon 04. črc 2022 11:47:39

Do 15 let starýho vozu, rozhodně málokdo bude dávat novou baterku za uvedené ceny. Myslíte že Niro jako nerezne, neodejdou mu ložiska, čepy tlumiče? Je to jen auto. Prostě když odejde baterka, tak se auto dá na vrakáč, když by to byl spalovák, tak ho někomu prodáte za 50 tis. Takhle to bude mít hodnou nula, s ohledem na předchozí levný provoz, rozhodně bude člověk v plusu.
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4025
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Josef » pon 04. črc 2022 12:24:42

Psal jsem "závada se přihodit může" tedy jsem měl namysli dřívější výměnu, baterie 15 let vydrží a tu samozřejmě nemá smysl měnit, vzhledem k životnosti auta. Určitě se ale najdou lidé, kteří budou umět vyměnit některý z modulů.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Havrla » pon 05. zář 2022 22:21:15

Hele :-)
A je to tam, ted to jeste naklonovat a rovnou tisknout hromadne na ten papir :-)

IMG_20220905_105358.jpg

IMG_20220905_105402.jpg


IMG_20220905_105355.jpg

IMG_20220905_105349.jpg
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
olozx6r
Příspěvky: 20
Registrován: sob 05. bře 2022 8:57:35

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod olozx6r » pon 12. zář 2022 13:24:13

Zdeněk válí :D
BMW i3 REX 2014
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Havrla » úte 11. říj 2022 17:28:09

Kdo mi posle soukromou zpravu, tomu obratem poslu volnasek/sky na ESalon co jsem dostal :-) a muzem pokecat tam.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Havrla » čtv 10. lis 2022 19:31:08

Krasne je to na tom ESalonuuu

IMG_20221110_171010.jpg

IMG_20221110_171018.jpg

IMG_20221110_171027.jpg

IMG_20221110_171041.jpg

[attachment=4]IMG_20221110_100329.jpg[/attachment

Jedina I3 :-)
Přílohy
IMG_20221110_100329.jpg
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
Aliii
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 15. říj 2020 16:50:27

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Aliii » čtv 10. lis 2022 19:35:42

Potkáme tě tam v sobotu (kde)? :idea:
Aktuální: Tesla Model S "Long Range" :geek: 21"
Bývalé: BMW i3s "Limited Red" :twisted:
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod Havrla » čtv 10. lis 2022 19:52:38

Aliii píše:Potkáme tě tam v sobotu (kde)? :idea:

Ano, kde viz foto.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
TomTom
Příspěvky: 153
Registrován: úte 24. pro 2019 9:54:07

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod TomTom » sob 12. lis 2022 11:22:14

Chápu to dobře, že stavíte takovéto "moduly" kde na jedné straně je měnič a na druhý baterka z i3? Na kolik tak vyjde 60/120Ah ?
Hyundai Ioniq EV Ultimate 2019 Polar white
Tesla Model 3 SR+ 2021 55kWh LFP White
FVE hybrid 7,5kWp + 5,7kW baterie
Uživatelský avatar
stejk
Příspěvky: 680
Registrován: ned 16. pro 2018 5:31:05

Re: Upgrade 60REx -> 120REx

Příspěvekod stejk » ned 13. lis 2022 7:17:13

https://www.autosalon.tv/novinky/nova-auta/ceska-stopa-na-veletrhu-e-salon-aneb-i-v-dobe-elektricke-plati-ze-zlate-rucicky-jsou-ty-ceske

Kód: Vybrat vše

Baterku do BMW i3 vám vymění u Benešova
Sice nejde přímo o elektrický stroj, ale i společnost i3upgrade stojí za pozornost. Jde o malou firmu sídlící v obci Mrač kousek od Benešova, která ukazuje, že nástup elektrické mobility přináší velké příležitosti právě takovýmto dílnám. Tradiční automobilky totiž nechtějí dělat drobnější opravy, takže pokud se vám na elektromobilu něco pokazí, oficiální cestou se často mění jen velké technické celky a to stojí obrovské množství peněz.

Jak napovídá název i3upgrade, tato společnost se zaměřuje primárně na BMW i3 a výměnu původních akumulátorů za baterie s vyšší kapacitou, které mnichovský elektromobil dostával v rámci různých modernizací. Upgrade na baterku s kapacitou 94 Ah stojí 4000-4500 eur, instalace baterie s kapacitou 120 Ah vyjde na 8000 až 13 900 eur. Jak nám sdělili zástupci této firmy na stánku, velká většina zákazníků je zahraničních.