Upgrade 60REx -> 120REx
Moderátor: Josef
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
No to mi povidejte, jsem myslel ze kamos letos koupi I3 pac uz bude stat 250, a voni potvory zdrazili
Uvidime co udela s cenou infomace o tom ze uz to nebudou vyrabet
Uvidime co udela s cenou infomace o tom ze uz to nebudou vyrabet
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
... infomace o tom ze uz to nebudou vyrabet ...
https://electrek.co/2022/01/28/the-future-is-now-after-nine-years-its-time-to-say-goodbye-to-the-bmw-i3/
https://electrek.co/2022/01/28/the-future-is-now-after-nine-years-its-time-to-say-goodbye-to-the-bmw-i3/
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Dobrý deň.
Hlásim sa ako nováčik, včera som kúpil prvý baterkáč i3 60Ah Rex, 6 ročnú, 100000km jazdenku. Presne po 2 týždňoch ako som si toto auto všimol prvý raz - prišiel s ním kamarát na vodácke stretnutie. Aj vďaka tomuto fóru a špeciálne Havrlovi, som bol dobre technicky pripravený, keď som náhodne u BMW predajcu narazil na tento kúsok. Takže dohodnutá výmena protiprachových manžiet ešte pred kúpou. Inak žiadne vôle v predných čapoch ani ložiskách auto po 100 000 km kupodivu nemá.
Už chystám na dvore zásuvku na kŕmenie nového prírastku
... no a možno že keď po čase degradácia baterky (alebo môj dojazdový apetít) pokročí (teraz vidím 16.3 kWh v secret menu), prihlásim sa tiež na upgrade accu
Hlásim sa ako nováčik, včera som kúpil prvý baterkáč i3 60Ah Rex, 6 ročnú, 100000km jazdenku. Presne po 2 týždňoch ako som si toto auto všimol prvý raz - prišiel s ním kamarát na vodácke stretnutie. Aj vďaka tomuto fóru a špeciálne Havrlovi, som bol dobre technicky pripravený, keď som náhodne u BMW predajcu narazil na tento kúsok. Takže dohodnutá výmena protiprachových manžiet ešte pred kúpou. Inak žiadne vôle v predných čapoch ani ložiskách auto po 100 000 km kupodivu nemá.
Už chystám na dvore zásuvku na kŕmenie nového prírastku
... no a možno že keď po čase degradácia baterky (alebo môj dojazdový apetít) pokročí (teraz vidím 16.3 kWh v secret menu), prihlásim sa tiež na upgrade accu
Miloš: BMW i3 60Ah Rex, Toyota RAV4 2l benzin, Jeep Cherokee 2.8 CDI, Renault Master, JCB 1.4
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Tak vítej, upgrade bude určitě velký pokrok a ať se daří!
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Mám dotaz, zda se dá nebo zda má vůbec smysl upgradovat i3 60 Ah, která nemá rychlodobíjení, ale ani 3F nabíječku.
A jestli se event. dá dodělat nebo dokoupit 3F nabíjení. Co by to event. stálo?
Protože i nyní vlastně na noční proud nejde naplno dobít dodanou nabíječkou z obyčejné zásuvky 16A. Tuším, že ta nabíječka má stejně jen 12A. Osm hodin je na to málo. A při představě, že Ah se bude nabíjet nejméně 16 hodin, tak to asi není to pravé.
Mám dvě i3, ta nová je už naprosto něco jiného, nabíjení 3F za 2 až tři hodiny na domácím walboxu je paráda. A i všechno ostatní - vyhřívání sedadel, tepelné čerpadlo, dojezd atd. Konečně hotové auto, které stojí za to.
Starou (6 let) jsem nechal klukovi po Praze, na lítačku stačí.
Moc díky za odpověď.
A jestli se event. dá dodělat nebo dokoupit 3F nabíjení. Co by to event. stálo?
Protože i nyní vlastně na noční proud nejde naplno dobít dodanou nabíječkou z obyčejné zásuvky 16A. Tuším, že ta nabíječka má stejně jen 12A. Osm hodin je na to málo. A při představě, že Ah se bude nabíjet nejméně 16 hodin, tak to asi není to pravé.
Mám dvě i3, ta nová je už naprosto něco jiného, nabíjení 3F za 2 až tři hodiny na domácím walboxu je paráda. A i všechno ostatní - vyhřívání sedadel, tepelné čerpadlo, dojezd atd. Konečně hotové auto, které stojí za to.
Starou (6 let) jsem nechal klukovi po Praze, na lítačku stačí.
Moc díky za odpověď.
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Nema to smysl pokud chces mermomoci nabijet rychle, to nabijeni je hluboce integrovane a jedna komponenta zasahuje i do zatim neprolomeneho imobiliseru.
V tento cas je lepe na to zapomenout. treba pozdeji, ale i tak to nebude pytlik kafe.
V tento cas je lepe na to zapomenout. treba pozdeji, ale i tak to nebude pytlik kafe.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Mala odbocka k nemcum...
https://www.goingelectric.de/forum/viewtopic.php?p=1811175#p1811175
https://www.goingelectric.de/forum/viewtopic.php?p=1811175#p1811175
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Havrla píše:Mala odbocka k nemcum...
https://www.goingelectric.de/forum/viewtopic.php?p=1811175#p1811175
Rozebrat lze vse, tyto sestavy 12S na rozebrani jsou casove extremne narocne, jak je tam vse lepene ( nebo alespon drive u 60Ah bylo).
Druha vec ne uplne stastna je pak vrtani a delani zavitu do clanku. To zadna pecka neni a je potreba hodne opatrne.
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Mike píše:Havrla píše:Mala odbocka k nemcum...
https://www.goingelectric.de/forum/viewtopic.php?p=1811175#p1811175
Rozebrat lze vse, tyto sestavy 12S na rozebrani jsou casove extremne narocne, jak je tam vse lepene ( nebo alespon drive u 60Ah bylo).
Druha vec ne uplne stastna je pak vrtani a delani zavitu do clanku. To zadna pecka neni a je potreba hodne opatrne.
No s tim vrtanim ... to cinani zmakli lepe...
https://www.youtube.com/watch?v=kLE2PepLToo
Dobry ne ? premyslim ze budu setrit na tu laserovou hracku
No prave rozebrat, a otazka, jestli by to pak slo i slozit Zatim akademicky ano, jedine co je odstrasujici je cena, ale pro nejankou maloseriovku by to mozna bylo realne.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Havrla píše:Mala odbocka k nemcum...
https://www.goingelectric.de/forum/viewtopic.php?p=1811175#p1811175
to někdo zkoušel udělat z baterky v i3 => battery pack třeba k FVE ? Nebo ?
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
nokia9500 píše:Havrla píše:Mala odbocka k nemcum...
https://www.goingelectric.de/forum/viewtopic.php?p=1811175#p1811175
to někdo zkoušel udělat z baterky v i3 => battery pack třeba k FVE ? Nebo ?
jasne bezna praxe, kam myslis ze ty pouzity 60Ah mizej ?
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Havrla píše:nokia9500 píše:Havrla píše:Mala odbocka k nemcum...
https://www.goingelectric.de/forum/viewtopic.php?p=1811175#p1811175
to někdo zkoušel udělat z baterky v i3 => battery pack třeba k FVE ? Nebo ?
jasne bezna praxe, kam myslis ze ty pouzity 60Ah mizej ?
Tak jasně že vím ale měl jsem za to že to je výrazně jednodušší a na "profi" úrovni a ne že se to musí takto stylem "samo doma" upravovat
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
nokia9500 píše:Havrla píše:nokia9500 píše:
to někdo zkoušel udělat z baterky v i3 => battery pack třeba k FVE ? Nebo ?
jasne bezna praxe, kam myslis ze ty pouzity 60Ah mizej ?
Tak jasně že vím ale měl jsem za to že to je výrazně jednodušší a na "profi" úrovni a ne že se to musí takto stylem "samo doma" upravovat
No prave ze celej modul se da konzumovat takrka tak jak je, popripade cela baterie, vymeni se jenom elektronika. No nekteri to radikonzumuji i v jinem stavu. no a pitomy je, ze kdyz to rozeberu na organy vzniknou samostatne clanky, ktere uz nejsou tak pekne pouzitelne.
Ja ten muj rozebral abych zjistil jaka je moznost snovusestaveni s novymi clanky az je BMW prestane dodavat, nebo kdyby byli k dostani za lepsi cenu nez vrakoidni baterie...
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
OK ... díky za info ... tak až bude jednou i ta 33 baterka v i3 málo tak si ji takhle opřu o zeď a budu mít super úložiště k FVE
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
ono to není uplně ono takhle nabok...elektrolyt zteče z části elektrod, ale třeba to už těm baterkám moc neuškodí....až na blade od BYD je vše designováno čudlíkama nahoru. pytlíky nepočítám, tam je to jedno
BMW i3 94Ah
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
mopadzi píše:ono to není uplně ono takhle nabok...elektrolyt zteče z části elektrod, ale třeba to už těm baterkám moc neuškodí....až na blade od BYD je vše designováno čudlíkama nahoru. pytlíky nepočítám, tam je to jedno
Ale to neni olovena baterie
Tomu prizmatu je preci jedno kde je nahore a kde dole
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
není, zaštěrchej si s NMC článkem, šplouchá
https://forums.aeva.asn.au/viewtopic.php?t=3854
https://forums.aeva.asn.au/viewtopic.php?t=3854
BMW i3 94Ah
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
mopadzi píše:není, zaštěrchej si s NMC článkem, šplouchá
https://forums.aeva.asn.au/viewtopic.php?t=3854
Problem je, ze odkaz je na LIFEPO4 i lithiovych calncixh ani slovo.
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
mopadzi píše:není, zaštěrchej si s NMC článkem, šplouchá
https://forums.aeva.asn.au/viewtopic.php?t=3854
No v tech mych clancich nesploucha.
Ve tvych jo? To mas blby
Ti klidne jeden clanek daruju, abys vedel o cem se bavime a nepsal tu nesmysl, posli mi zpravu s adresou
Ale neboj mam v planu udelat testy na destrukci prebitim, dale otravu olovem, a jeden rozpulim abychom se koukli ma to splouchani ktere tam neni.
Z.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Havrla píše:mopadzi píše:není, zaštěrchej si s NMC článkem, šplouchá
https://forums.aeva.asn.au/viewtopic.php?t=3854
No v tech mych clancich nesploucha.
Ve tvych jo? To mas blby
Z.
On si mopadzi pokecal s divkou na obchodnim v EVE a tam mu rekla, ze vsude vsechno sploucha
Nastesti vyrobci maji datasheety a tam jsou informace o provozovani uvedeny. https://files.gwl.eu/inc/_doc/attach/St ... l_V9-2.pdf
hmm asi Samsung zapomnel upozornit na splouchani v clanku a naridit provozni polohu.