Volne predni kola, loziska predni napravy.
Moderátor: Josef
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
Je pravda, že ta náprava je asi největší slabina toho auta. Zadní dveře už jsem celkem vstřebal, ale ten předek mě občas taky rozčiluje, hlavně v chladnějším počasí, já dost podezírám tlumiče. Osobně nemám problém s tuhostí toho podvozku jako spíš s hlučností.
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: stř 10. črc 2019 8:18:43
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
Havrla píše:Misaczech a pojedeš reklamovat ocividnou prachovku plus druhý pokus o nápravu? pochybuji že se ke kolu vůbec ohli, když nezjistili prachovku.
A co jim mám asi tak říct? Že to jsou pěkní lumpové a vůbec ten můj požadavek neřešili? To si pomůžu...
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
Mishaczech píše:Havrla píše:Misaczech a pojedeš reklamovat ocividnou prachovku plus druhý pokus o nápravu? pochybuji že se ke kolu vůbec ohli, když nezjistili prachovku.
A co jim mám asi tak říct? Že to jsou pěkní lumpové a vůbec ten můj požadavek neřešili? To si pomůžu...
Ano plus dobrý den, Reklamace.
Pokud reklamace nepomůže tak institut stížnosti k zastoupení BMW.
Od toho institut reklamace a případně stížnosti existuje.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
Směrová stabilita u dálničních rychlostí vyšších jak 110 km/h mě hodně trápí. Pokud jedu 130km/h, tak se s vozem cítím docela nekomfortně. Na dálnici D2 je jeden dlouhý rovný úsek, a i když jedu po dálnici téměř sám (neděle ráno v 7h) v levém pruhu (abych snížil vliv případných nerovnosti vozovky od kamionů) rychlostí 130 km/h, žádný vítr, tak se cítím nekomfortně co se směrové stability týče. A zdá se, že nejsem sámi3rex píše:smerova stabilita polepsena ve vsech rychlostech.
Ložiska jsem si kontroloval čistě pocitově dle návodu z videa co zde dával kolega Havrla, a nemyslím si že je mám ve špatné stavu. Nicméně jsem v tomhle noob, tak to prosím berte s rezervou.
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
musí byť rozdiel medzi "dlhým" autom na cestovanie a mestským "krátkym", naviac ľahkým. je to podobne ako spartak, trabi, w353w oproti gaz (zavody imeni molotova) m20/21. i3 odvezie, ale hltanie stá kilometrov a klubovky vnútri nečakajte.
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
stejk píše:Směrová stabilita u dálničních rychlostí vyšších jak 110 km/h mě hodně trápí. Pokud jedu 130km/h, tak se s vozem cítím docela nekomfortně.i3rex píše:smerova stabilita polepsena ve vsech rychlostech.
Tohle přesně popisoval kolega, který chtěl koupit novou i3s 120, nakonec šel raději do Tesla 3, za podobné peníze.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
mp1 píše:musí byť rozdiel medzi "dlhým" autom na cestovanie a mestským "krátkym", naviac ľahkým. je to podobne ako spartak, trabi, w353w oproti gaz (zavody imeni molotova) m20/21. i3 odvezie, ale hltanie stá kilometrov a klubovky vnútri nečakajte.
Souhlas. Když jsem jezdil 135 tachometrových s MiEVem, tak každé boční fouknutí je znát. Po několika stech km je obava menší. S Trabantem jsem měl horší pocit už nad 80 km/h.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
stejk píše:Směrová stabilita u dálničních rychlostí vyšších jak 110 km/h mě hodně trápí. Pokud jedu 130km/h, tak se s vozem cítím docela nekomfortně. Na dálnici D2 je jeden dlouhý rovný úsek, a i když jedu po dálnici téměř sám (neděle ráno v 7h) v levém pruhu (abych snížil vliv případných nerovnosti vozovky od kamionů) rychlostí 130 km/h, žádný vítr, tak se cítím nekomfortně co se směrové stability týče. A zdá se, že nejsem sámi3rex píše:smerova stabilita polepsena ve vsech rychlostech.
Ložiska jsem si kontroloval čistě pocitově dle návodu z videa co zde dával kolega Havrla, a nemyslím si že je mám ve špatné stavu. Nicméně jsem v tomhle noob, tak to prosím berte s rezervou.
Za poslednich 10 let, vzdy kdyz jsem sedl po zime do osobni Tatry , bal jsem se s ni jet vice jak 130km/h , proto ze jsem si odvykl na jistou volnost kterou se ji musi nechat, kdyz se ji clovek pokusi krotit velmi rychle nechtene opusti jizdni pruh.
Od te doby co mam I3, tak uz se tolik po zime nebojim, a mezupulecny sval se zacina svirat az kolem 180- 200km/h. I3 ma podobne jizdni vlastnosti co se tyce stability, sice ne tak koncentrovane, ale je to podobne.
Kdyz nekomu pujcim I3 tak mi prijde ze ridi strasne digitalne . Ale je to jasne, je to mestske auto , kde na otoceni volantem se ocekava ze se vuz otoci na petniku, coz je protipolem dalnicni jizdy. Proste je to auto do mesta, ne na dalnicni stihani a osobne v tomto pohledu to tomu nemuze byt kaldeno na vrub. Nicmene spatny stav predni napravy u takovehoto vozu (zadohrab) s mocninou umocnuje nestabilitu. Stejny jako Tatra, kladivo letici nasadou dopredu.
Snad proto to auto mam, je jine... a i v tomto
Zkontrolujte napravu a rizeni , pripadne opravit, budete mit zas 20-40tkm klid.
Havrla
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1071
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
Podobný pocity nestability jsem měl i v MiEVu a před lety i Š1203, octavia ročník 1963. Oproti tomu je Citigo na dálnici jak vlak se ani nehne.
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
Presne jak pises to auto sedi, jenom mas spatny pocit, kteremu nesmis podlehnout, a snazit se to napravit.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
Tak mam dalsi poznatek ...
video:
http://elektroforum.cz/viewtopic.php?f=12&t=665&start=40
Zkoumal jsem prisel na to ze v tomto pripade 3/4 vule jsou v tlumici a 1/4 v lozisku
A BMW k tomu pise:
Neco jako ze je to normalni, a pak se tam pise ze se tlumic meni az teprve po te co se ohne pistnice
Vtipalci.
Nicmene, pokud chce mit clovek chvili napravu bez vule a auto bez rambajzu tak Tlumice + Loziska.
video:
http://elektroforum.cz/viewtopic.php?f=12&t=665&start=40
Zkoumal jsem prisel na to ze v tomto pripade 3/4 vule jsou v tlumici a 1/4 v lozisku
A BMW k tomu pise:
Neco jako ze je to normalni, a pak se tam pise ze se tlumic meni az teprve po te co se ohne pistnice
Vtipalci.
Nicmene, pokud chce mit clovek chvili napravu bez vule a auto bez rambajzu tak Tlumice + Loziska.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
Já ty tlumiče podezírám už dlouho, teda dneska už to hraničí s jistotou
Je to podle mě nejslabší článek toho podvozku co se hlučnosti týče. Jenže měnit to za origo v ceně 7500Kč/ks nedává moc smysl, na aktuálním povozu mám najeto 15tkm a ty tlumiče jsou prostě hlučné, hlavně jak se víc ochladí, tak je to hodně otravné. Vůli v uložení jsem nikde nezaznamenal.
Na standartní podvozek to nabízí i Bilstein, ale nemám s tím zkušenost.
Docela vážně uvažuju nechat si něco postavit (HP), malinko jim povolit na kompresi by určitě hlučnost snížilo a přidalo na komfortu, ty origa mi přijdou nesmyslně utažené.
Je to podle mě nejslabší článek toho podvozku co se hlučnosti týče. Jenže měnit to za origo v ceně 7500Kč/ks nedává moc smysl, na aktuálním povozu mám najeto 15tkm a ty tlumiče jsou prostě hlučné, hlavně jak se víc ochladí, tak je to hodně otravné. Vůli v uložení jsem nikde nezaznamenal.
Na standartní podvozek to nabízí i Bilstein, ale nemám s tím zkušenost.
Docela vážně uvažuju nechat si něco postavit (HP), malinko jim povolit na kompresi by určitě hlučnost snížilo a přidalo na komfortu, ty origa mi přijdou nesmyslně utažené.
Re: Volne predni kola, loziska predni napravy.
Jinak pokud jde o směrovou stabilitu, tak po kontrole zjevných vůlí na podvozku bych se zaměřil hlavně na obutí. Nebo přechod na 20" kola, ten rozdíl zimní 19" a letní 20" je naprosto šokující, takovou propast jsem u jiného auta doposud nezaznamenal.