BMW i3 nekončí, naopak, dostane větší baterie

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
stejk
Příspěvky: 679
Registrován: ned 16. pro 2018 5:31:05

BMW i3 nekončí, naopak, dostane větší baterie

Příspěvekod stejk » úte 22. říj 2019 20:13:25

Kód: Vybrat vše

„Model i3 se bude nadále vyrábět, o tom není pochyb...... chystáme vylepšení baterií a dojezdu,“ uvedl v rozhovoru  generální ředitel BMW Oliver Zipse.

https://www.auto.cz/bmw-i3-nekonci-naopak-stale-zadanejsi-model-dostane-jeste-vetsi-baterie-131678
dracekvo
Příspěvky: 834
Registrován: ned 25. bře 2018 7:47:00

Re: BMW i3 nekončí, naopak, dostane větší baterie

Příspěvekod dracekvo » úte 22. říj 2019 20:54:01

Kód: Vybrat vše

investice už se nám vrátila, teď na každém prodaném kousku vyděláváme.


Přesně toto je to co si myslím i já a nechápu proč jediné BMW to dělá takto a ostatní automobilky furt něco vymejšlí.
Elektromobil je prostě elektromobil s motorem na kterém v dnešní době už není co vylepšovat, protože se tam můžou honit max jednotky nebo spíše desetiny % účinnosti.
Takže postavím linku, na ní vyrábím stále stejné auto a jen občas vyměním baterie za lepší technologii, udělám upgrade SW, nebo jinou drobnější úpravu.
Ale linky jedou, není potřeba je přenastavovat a draze zavádět výrobu jiného vozidla.
Do té doby dokud automobil nějak nezastará ve smyslu pasivní bezpečnosti (pevnost karosérie), tak na elektromobilu není po této straně nutné nic vymýšlet.
Co člověk v elektromobilu potřebuje víc, než co bylo v první i3 60Ah? Mě třeba nějací asistenti co dokážou sahat do řízení jsou úplně putna a jsem spíš rád, pokud to v autě není.
Ještě by povýšili na vyšší level, kdyby bylo možné do 60Ah, po skončení životnosti baterie, osadit za rozumnou cenu baterku z vyšší řady.

Za mě je v oblasti elektromobility největší průkopník BMW s modelem i3, EON s jeho tarifem pro DC. Ještě se tam možná zařadí škodovka, pokud se citigo bude dát nějak rozumně používat.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: BMW i3 nekončí, naopak, dostane větší baterie

Příspěvekod Josef » stř 23. říj 2019 10:32:56

Občasný facelift taky není na škodu a automatické brždění před překážkou mi přijde jako skvělá věc, autopilot nebo držení v pruzích bych vůbec nepotřeboval. Naopak bych tam dal 17 palcová kola s podstatně vyšší pneumatikou a výrazně by se zvýšilo pohodlí. Drtivé většině lidí stačí dojezd 250 km.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
kubanec
Příspěvky: 59
Registrován: ned 23. zář 2018 19:14:14
Bydliště: Libá okr. Cheb

Re: BMW i3 nekončí, naopak, dostane větší baterie

Příspěvekod kubanec » ned 15. pro 2019 19:17:29

Tak jsem se dnes bohužel dočetl, že BMW končí s programem i, prý čekali víc.
Snad to není pravda, ale kdo ví. Nebudou vyrábět tak extravagantní auta, která se nesetkala s pochopením. Fakt by me zajímalo ,kdo to vyplodil
jako ten článek na seznamu. :(
BMW i3 94 Ah 99000 km r.v.2018
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: BMW i3 nekončí, naopak, dostane větší baterie

Příspěvekod Josef » ned 15. pro 2019 23:20:47

Z hlediska prodejů je i3 jedno z nejúspěšnějších aut. Nevidím důvod ke stížnostem ze strany výrobce.
Audi Q4 Sportback e-tron 50