Kód: Vybrat vše
investice už se nám vrátila, teď na každém prodaném kousku vyděláváme.
Přesně toto je to co si myslím i já a nechápu proč jediné BMW to dělá takto a ostatní automobilky furt něco vymejšlí.
Elektromobil je prostě elektromobil s motorem na kterém v dnešní době už není co vylepšovat, protože se tam můžou honit max jednotky nebo spíše desetiny % účinnosti.
Takže postavím linku, na ní vyrábím stále stejné auto a jen občas vyměním baterie za lepší technologii, udělám upgrade SW, nebo jinou drobnější úpravu.
Ale linky jedou, není potřeba je přenastavovat a draze zavádět výrobu jiného vozidla.
Do té doby dokud automobil nějak nezastará ve smyslu pasivní bezpečnosti (pevnost karosérie), tak na elektromobilu není po této straně nutné nic vymýšlet.
Co člověk v elektromobilu potřebuje víc, než co bylo v první i3 60Ah? Mě třeba nějací asistenti co dokážou sahat do řízení jsou úplně putna a jsem spíš rád, pokud to v autě není.
Ještě by povýšili na vyšší level, kdyby bylo možné do 60Ah, po skončení životnosti baterie, osadit za rozumnou cenu baterku z vyšší řady.
Za mě je v oblasti elektromobility největší průkopník BMW s modelem i3, EON s jeho tarifem pro DC. Ještě se tam možná zařadí škodovka, pokud se citigo bude dát nějak rozumně používat.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)