FrantisekCa píše:Dakujem, vyborne, dalsie info.
V podstate sa rozhodujem medzi Zoe a i3.
i3 som viac nakloneny koli fun faktoru, Zoe zas vyhrava koli dostupnosti dielov, servisu a tiez, ze akosi viac na mna posobi ako normalne auto.
Mam s francuzskym automobilizmom a krajinou blizke vazby. Vo FR je tych Zoe docela dost, neni dna, ze by som nejaky nestretol, majitelia tvrdia, ze je to bezproblemove auto.
Ale co sa tyka zabavy, ale hlavne moznosti nastavenia cez appku, tak to ma i3 navrch.
Tie mrazy su teda problem, tak, ako som predpokladal, co vsak ma riesenie v druhom aute.
Ohladom toho tepelneho cerpadla, to som predpokladal, ze sa v podstate jedna o klimakompresor, akurat, ze je tam reverz, teda prepinacie ventily a iny vyparnik v kabine.
Bateria je chladena tym istym okruhom ako vnutorna klimatizacia?
Este musim dohladat info o nejakom dostatocnom wall boxe…
Zoe pri -30st.C taky nepojede nebo myslite ze maji ve Francii jine fyzikalni zakony ?
Ano je to na stejnem klimatizacnim okruhu, tentyz compressor.
Proste si to od nejankyho dobraka v zime pujcte a uvidite
Podle me u obou aut bez predehrevu ani ranu. Ale pokud vecer prijedete, a date nabijet, tak je jasny ze do rana nevyvhladne
Nesnacim fsechny vozy od F .......