Od ČEZu dostanete čip. Osobně při spouštění preferuji čip před aplikací. Vybitý mobil, prší, mokré ruce vs. "pípnu čipem" a hned nabíjím.Kadlik píše:Jedete přes Aplikaci ČEZu nebo nějaký ten čip (jestli to ještě existuje)?
Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Moderátor: Josef
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Já nic nedostal.
Ale spíš nechápu proč tam není na každém stojanu 3D kód, kterým bych spustil nabíjení. Rychlé, snadné.
Ale spíš nechápu proč tam není na každém stojanu 3D kód, kterým bych spustil nabíjení. Rychlé, snadné.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
mě ten čip desně vadí....mám 6 karet v pouzdře a jeden jedinej čip.....proč jenom se chtěli lišit?
BMW i3 94Ah
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Kdyz ti vadi cip, zajdi si do BMW pro ChargeNOW kartu a budes pod ni mit CEZ a PRE.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Bacha o ChargeNow kartě u importéra vědí, ale odkážou tě na dealera. Kontaktuješ dealera a ten neví nic... Jak klasické
Jinak už mám i3 doma Najel jsem tak 100km, dobíjel dvakrát ze zajímavosti. Výhoda ČEZu - stáhneš aplu, odsouhlasíš podmínky, dobíjíš. Ty ostatní jako E.On a PRE - poštou čip nebo E.on poštou i smlouvu, proces na týdny... To jen tak na postěžování si.
Díky moc Havrlovi za rady a tipy, nechal jsem auto na jeho radu proklepnout v BMW a jsou v háji jen prachovky. Ložiska paradoxně ne při 80tis km.
Co mě ale točí je appka BMW, která pár dnů funguje, pak zase ne... Chci si vyhřát auto s tím, že za 15 min jedu a ono jako ne!
K.
Jinak už mám i3 doma Najel jsem tak 100km, dobíjel dvakrát ze zajímavosti. Výhoda ČEZu - stáhneš aplu, odsouhlasíš podmínky, dobíjíš. Ty ostatní jako E.On a PRE - poštou čip nebo E.on poštou i smlouvu, proces na týdny... To jen tak na postěžování si.
Díky moc Havrlovi za rady a tipy, nechal jsem auto na jeho radu proklepnout v BMW a jsou v háji jen prachovky. Ložiska paradoxně ne při 80tis km.
Co mě ale točí je appka BMW, která pár dnů funguje, pak zase ne... Chci si vyhřát auto s tím, že za 15 min jedu a ono jako ne!
K.
i3 94Ah & Mercedes 450 SL
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
appka BMW....to je uplně normální
je to jediná věc co mě (na IOS) na tom běžně vytáčí
je to jediná věc co mě (na IOS) na tom běžně vytáčí
BMW i3 94Ah
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
app od nemcov, jedno či tu spomenuté bmw, či lídl. ten reťazec musel zmeniť obchodné podmienky lidl plus, pretože sa nedá používať na mnohých telefónoch naprieč výrobcami a OS.
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Havrla píše:Kdyz ti vadi cip, zajdi si do BMW pro ChargeNOW kartu a budes pod ni mit CEZ a PRE.
za jakou cenu se účtuje ČEZ přes ChargeNow ?
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Za stejnou, mas smlouvu s CEZ a PRE a BMW jen zaridi ze je u jich zaregistrovana karta.
Aspon tak to mam ja, kdy zjsem ji pred lety zarizoval.
Aspon tak to mam ja, kdy zjsem ji pred lety zarizoval.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Havrla píše:Za stejnou, mas smlouvu s CEZ a PRE a BMW jen zaridi ze je u jich zaregistrovana karta.
Aspon tak to mam ja, kdy zjsem ji pred lety zarizoval.
jaká stejná ... vždyť mají tarify a ceny 3.50 - 4.50 - 5.50 - 7.50 - 9.50 ... která z nich to je ?
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
nokia9500 píše:Havrla píše:Za stejnou, mas smlouvu s CEZ a PRE a BMW jen zaridi ze je u jich zaregistrovana karta.
Aspon tak to mam ja, kdy zjsem ji pred lety zarizoval.
jaká stejná ... vždyť mají tarify a ceny 3.50 - 4.50 - 5.50 - 7.50 - 9.50 ... která z nich to je ?
Neajk si nerozumime, BMW ChargeNOW karta kterou mam ja, je karta BMW, je zaregistrovana k me smlouve u CEZ a u PRE. BMW se procesu staceni elektriky a fakturace nijak neucastni, jenom CEZ a Pre na fakturu jeste namaluji vedle sveho loga jeste CargeNOW logo
Tzn stejne, jako kdybys byl zakos PRE a CEZ a mel 2 karty.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
jooo už tomu rozumím máš u ČEZu treba tarif Taxi (za 3.50) a čip se ti vlastně zdabluje ještě na BMW kartu, která je pak jen takový odemykač stanice
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
nokia9500 píše:jooo už tomu rozumím máš u ČEZu treba tarif Taxi (za 3.50) a čip se ti vlastně zdabluje ještě na BMW kartu, která je pak jen takový odemykač stanice
no, jeste lepe nemas cip od cezu nemas cip od PRE, mas jenom kartu od BMW, ktera je zaregistorvana misto tech cipu.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Zdravím všechny, chtěl bych zeptat na základě vašich zkušeností jestli by jste volili v případě podobné ceny “Nový” Renault ZOE, nebo BMW i3 94Ah a proč. Díky.
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Ahoj
Nemusim vsechny vozy, ktere zacinaji od "F", Ford, Fiat, a fsechny Francouzske vozy.
Takze I3. ale jinak asi realne duvody zodpovi nekdo jiny, neznam Renault.
Nemusim vsechny vozy, ktere zacinaji od "F", Ford, Fiat, a fsechny Francouzske vozy.
Takze I3. ale jinak asi realne duvody zodpovi nekdo jiny, neznam Renault.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Právě, taky jsem se držel “F” poučky a fungovalo to.
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Bez predsudku ZOE
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
No co já si tak procházel zahraniční fora tak právě ZOE mi nepřišel jako etalon spolehlivosti.. jenže zase u BMW se bojím cen servisu a dílů...
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1061
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Zoe ma baterku 50 kWh BMW 94 ah nějakých 30? To je dost padný argumebt pro zoe. A novy auto se zarukou je novy auto.
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
BMW ma 39
Muzes mit sebevetsi baterku, a je ti k prdu.
Prirovnani, ma Tatra ma 82L nadrz, prezto ji kamarad dokaze vyjet cestou do Brna
Muzes mit sebevetsi baterku, a je ti k prdu.
Prirovnani, ma Tatra ma 82L nadrz, prezto ji kamarad dokaze vyjet cestou do Brna
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L