Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
stejk
Příspěvky: 679
Registrován: ned 16. pro 2018 5:31:05

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod stejk » pon 14. pro 2020 18:44:33

Kadlik píše:Jedete přes Aplikaci ČEZu nebo nějaký ten čip (jestli to ještě existuje)?
Od ČEZu dostanete čip. Osobně při spouštění preferuji čip před aplikací. Vybitý mobil, prší, mokré ruce vs. "pípnu čipem" a hned nabíjím.
dracekvo
Příspěvky: 834
Registrován: ned 25. bře 2018 7:47:00

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod dracekvo » pon 14. pro 2020 20:34:35

Já nic nedostal.
Ale spíš nechápu proč tam není na každém stojanu 3D kód, kterým bych spustil nabíjení. Rychlé, snadné.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
mopadzi
Příspěvky: 77
Registrován: stř 22. kvě 2019 7:59:01

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod mopadzi » pát 18. pro 2020 12:13:10

mě ten čip desně vadí....mám 6 karet v pouzdře a jeden jedinej čip.....proč jenom se chtěli lišit?
BMW i3 94Ah
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Havrla » sob 19. pro 2020 23:14:24

Kdyz ti vadi cip, zajdi si do BMW pro ChargeNOW kartu a budes pod ni mit CEZ a PRE.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Kadlik
Příspěvky: 20
Registrován: stř 25. lis 2020 7:32:27

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Kadlik » ned 20. pro 2020 9:08:39

Bacha o ChargeNow kartě u importéra vědí, ale odkážou tě na dealera. Kontaktuješ dealera a ten neví nic... Jak klasické

Jinak už mám i3 doma :-) Najel jsem tak 100km, dobíjel dvakrát ze zajímavosti. Výhoda ČEZu - stáhneš aplu, odsouhlasíš podmínky, dobíjíš. Ty ostatní jako E.On a PRE - poštou čip nebo E.on poštou i smlouvu, proces na týdny... To jen tak na postěžování si.

Díky moc Havrlovi za rady a tipy, nechal jsem auto na jeho radu proklepnout v BMW a jsou v háji jen prachovky. Ložiska paradoxně ne při 80tis km.

Co mě ale točí je appka BMW, která pár dnů funguje, pak zase ne... Chci si vyhřát auto s tím, že za 15 min jedu a ono jako ne!

K.
i3 94Ah & Mercedes 450 SL
mopadzi
Příspěvky: 77
Registrován: stř 22. kvě 2019 7:59:01

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod mopadzi » ned 20. pro 2020 10:04:39

appka BMW....to je uplně normální
je to jediná věc co mě (na IOS) na tom běžně vytáčí
BMW i3 94Ah
mp1
Příspěvky: 233
Registrován: sob 06. kvě 2017 15:21:15

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod mp1 » ned 20. pro 2020 14:03:10

app od nemcov, jedno či tu spomenuté bmw, či lídl. ten reťazec musel zmeniť obchodné podmienky lidl plus, pretože sa nedá používať na mnohých telefónoch naprieč výrobcami a OS.
nokia9500
Příspěvky: 579
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod nokia9500 » pon 21. pro 2020 19:45:47

Havrla píše:Kdyz ti vadi cip, zajdi si do BMW pro ChargeNOW kartu a budes pod ni mit CEZ a PRE.


za jakou cenu se účtuje ČEZ přes ChargeNow ?
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Havrla » stř 23. pro 2020 10:42:00

Za stejnou, mas smlouvu s CEZ a PRE a BMW jen zaridi ze je u jich zaregistrovana karta.
Aspon tak to mam ja, kdy zjsem ji pred lety zarizoval.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
nokia9500
Příspěvky: 579
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod nokia9500 » stř 23. pro 2020 13:53:47

Havrla píše:Za stejnou, mas smlouvu s CEZ a PRE a BMW jen zaridi ze je u jich zaregistrovana karta.
Aspon tak to mam ja, kdy zjsem ji pred lety zarizoval.

jaká stejná ... vždyť mají tarify a ceny 3.50 - 4.50 - 5.50 - 7.50 - 9.50 ... která z nich to je ?
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Havrla » stř 23. pro 2020 14:15:24

nokia9500 píše:
Havrla píše:Za stejnou, mas smlouvu s CEZ a PRE a BMW jen zaridi ze je u jich zaregistrovana karta.
Aspon tak to mam ja, kdy zjsem ji pred lety zarizoval.

jaká stejná ... vždyť mají tarify a ceny 3.50 - 4.50 - 5.50 - 7.50 - 9.50 ... která z nich to je ?


Neajk si nerozumime, BMW ChargeNOW karta kterou mam ja, je karta BMW, je zaregistrovana k me smlouve u CEZ a u PRE. BMW se procesu staceni elektriky a fakturace nijak neucastni, jenom CEZ a Pre na fakturu jeste namaluji vedle sveho loga jeste CargeNOW logo :-)
Tzn stejne, jako kdybys byl zakos PRE a CEZ a mel 2 karty.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
nokia9500
Příspěvky: 579
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod nokia9500 » stř 23. pro 2020 16:32:27

jooo už tomu rozumím ;) máš u ČEZu treba tarif Taxi (za 3.50) a čip se ti vlastně zdabluje ještě na BMW kartu, která je pak jen takový odemykač stanice
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Havrla » stř 23. pro 2020 17:21:18

nokia9500 píše:jooo už tomu rozumím ;) máš u ČEZu treba tarif Taxi (za 3.50) a čip se ti vlastně zdabluje ještě na BMW kartu, která je pak jen takový odemykač stanice

no, jeste lepe nemas cip od cezu nemas cip od PRE, mas jenom kartu od BMW, ktera je zaregistorvana misto tech cipu.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
MKM
Příspěvky: 104
Registrován: úte 15. pro 2015 19:43:07

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod MKM » ned 24. led 2021 19:26:13

Zdravím všechny, chtěl bych zeptat na základě vašich zkušeností jestli by jste volili v případě podobné ceny “Nový” Renault ZOE, nebo BMW i3 94Ah a proč. Díky.
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Havrla » ned 24. led 2021 19:34:05

Ahoj
Nemusim vsechny vozy, ktere zacinaji od "F", Ford, Fiat, a fsechny Francouzske vozy.
Takze I3. :-) ale jinak asi realne duvody zodpovi nekdo jiny, neznam Renault.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
MKM
Příspěvky: 104
Registrován: úte 15. pro 2015 19:43:07

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod MKM » ned 24. led 2021 20:28:51

Právě, taky jsem se držel “F” poučky a fungovalo to.
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1870
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Lama » ned 24. led 2021 21:44:51

Bez predsudku ZOE 8-)
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
garmont
Příspěvky: 444
Registrován: čtv 20. zář 2018 21:54:01

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod garmont » ned 24. led 2021 22:30:12

No co já si tak procházel zahraniční fora tak právě ZOE mi nepřišel jako etalon spolehlivosti.. jenže zase u BMW se bojím cen servisu a dílů...
Uživatelský avatar
Citigo e IV
Příspěvky: 1061
Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Citigo e IV » ned 24. led 2021 23:15:55

Zoe ma baterku 50 kWh BMW 94 ah nějakých 30? To je dost padný argumebt pro zoe. A novy auto se zarukou je novy auto.
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Havrla » pon 25. led 2021 0:09:05

BMW ma 39
Muzes mit sebevetsi baterku, a je ti k prdu.
Prirovnani, ma Tatra ma 82L nadrz, prezto ji kamarad dokaze vyjet cestou do Brna :-)
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L