Turbo píše:mvh píše:Ahoj, tak jsem zatim postoupil tak, ze zitra vracim auto co jsem mel na operak a protoze chci jezdit uz jen elektro tak jsem si pujcil na mesic nissan leaf visia (byla to nejlevnejsi moznost do ktery se vejdu jakz takz rozmerama). abych ziskal cas na vymenu eur v lepsim kurzu a taky na finalni volbu.
Ten dojezd leafa byl dost na hrane, jel jsem jak jouda po dalnici 80km/h a stejne jak prisel tahlej kopec tak dojezd padal pod zbyvajici vzdalenost do cile
Dnes jsem se posadil do kia soul ev 2018 (30kw) a byl jsem prekvapen jak se tam krasne vejdu na rozdil od e-soul 2019...
Tak a ted babo rad, napred se mi zdalo ze se nikam nevejdu a nakonec si nemuzu vybrat z nekolika moznosti, je pravda ze u kazdy je vic kompromisu
i3s - srdcovka, nejvic se mi libi ta cervena, vyhody i nevyhody uz byly popsany cenovka 35k eur za full vybavu vyroba 2018 najeto do 10tis km
kia niro ev - dlouhe cekani na dodani (ackoli na mobile.de maji 40kw taky za 35k eur)
renault zoe - tam se sice vejdu ale nejrychlejs jsem ho skrtnul
nissan leaf 24 nebo 30 kw, do novejsi uz se nevejdu, plusem je cenovka od 300kkc ale vejdu se tam jen tak tak, koleno narazi na roh navigace, vzhled fujtajbl
kia soul ev 2018, posezeni pro me asi nejlepsi ze vsech ostatnich, kufr o trochu vetsi nez i3 a moznost stresniho nosice, dojezd asi stejny jako i3, ale dobijeni ma i3 lepsi - cenovka 25k eur nebo 650tis kc
Kdyby jste se rozhodoval přece jen pro i3, tak budu mít jednu za cca 14dní k prodeji, je to 120Ah verze, 8/2019, najeto 600km, čerpadlo, full LED, navi, keyless, PDC + PA + kamera atd.. Je to teda opravené po menší ráně na předek, ale mělo by se to snad vejít do 800k s daní (odpočet je) a jsou k tomu 2 sady kol.
Pecka cenovka .