Domaci nabijeni
Moderátor: Josef
- Radovan
- Příspěvky: 1175
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Domaci nabijeni
Pořešili to samozřejmě debilně a korupčně a plýtvavě, stačilo na uvolněné místo po emisní nálepce dali třeba modrou s hologramem. Už se totiž dává jen červená STK, taky na to kreténi přišli teprve po pár letech, že bez emisí STK vůbec neproběhne a obě probíhají ve stejnou dobu. Takže firma na výrobu značek i STK samolepek má dorbý kšeft, některé radnice zpoplatnili úkon výměny 50,- Kč místního poplatku, třeba Ostrava.
Byrokradi, politruci a posranci v ČR jsou fakt totální hovada.
Byrokradi, politruci a posranci v ČR jsou fakt totální hovada.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Domaci nabijeni
Tak zatím super, protože je všude zavřeno, nabíjel jsem v KV u Mcdonalda,byl jsem tam sám a poprvé na rychlonabíječce z 36% na 96% za 29 min,
pohoda a v neděli to samé v Marianských lázních nikde ani noha , což asi bude v našem bohem zapomenutém kraji klasika. Elektráč nepotkáš jak je rok dlouhej.
pohoda a v neděli to samé v Marianských lázních nikde ani noha , což asi bude v našem bohem zapomenutém kraji klasika. Elektráč nepotkáš jak je rok dlouhej.
BMW i3 94 Ah 99000 km r.v.2018
Re: Domaci nabijeni
Půjčil jsem si i3s 120 na víkend, koukám na čas nabíjení v autě, kdy je baterie ve stavu 35% a hlásí to 2:20 hod nabíjení, měřák kW ukazuje 3.35 kW odběr. Jednak jsem nastavil vše na minimální odběr v menu auta a nabíječka by měla být 10A, je ale 16A a není BMW a navíc auto hlásí úplný nesmysl, mělo by hlásit cca 8 hod., nechápu...., zřejmě jakmile není origo nabíječka tak to hlásí nesmysl.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Domaci nabijeni
Auto ti napsalo, ze budes mit nabito v 2:20 hodin rano.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Domaci nabijeni
Díky, jsem zvyklej že to hlásí délku nabíjení u Soulu a zřejmě minimum je 16A, takže nabíječka jede naplno.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Domaci nabijeni
ano i3 hlásí čas kdy bude nabito, taky tam mám takové noční nebo brzké ranní hodiny
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Re: Domaci nabijeni
jojo, já si nevšiml z dálky toho údaje hodin, Soul to ukazuje skoro stejně je tam třeba 3:25 a to znamená délku nabíjení, holt zvyk je železná košile
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Domaci nabijeni
Takovej muj vesnickej postreh....
Mam tady za rohem takovej les, a v tom lese chaticky a mezi chatkama verejnou nabickecku Kdys to chcete najit tak geocaching hadr
No ale o co jde, ta nabijecka se jmenuje ELANT, a co jsou koukal je kouzelna
A ted pozor: Umi zrat ze 2 fazi, a cpat to do jedne.
Tedy reseni k 1x 32A autu pokud neni silny jistic, vykon se rozlozi na 2 faze
Havrla
Mam tady za rohem takovej les, a v tom lese chaticky a mezi chatkama verejnou nabickecku Kdys to chcete najit tak geocaching hadr
No ale o co jde, ta nabijecka se jmenuje ELANT, a co jsou koukal je kouzelna
A ted pozor: Umi zrat ze 2 fazi, a cpat to do jedne.
Tedy reseni k 1x 32A autu pokud neni silny jistic, vykon se rozlozi na 2 faze
Havrla
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Domaci nabijeni
Havrla píše:ELANT ... Umi zrat ze 2 fazi, a cpat to do jedne.
http://www.elant.cz/elektromobilita.html 49.800,- vč DPH
https://www.autonabijeni.cz/nabijeci-stanice/accelev-v2-2x20a-na-1x32a-max--8-kw/ 38 990 Kč
Re: Domaci nabijeni
Havrla píše:Takovej muj vesnickej postreh....
Mam tady za rohem takovej les, a v tom lese chaticky a mezi chatkama verejnou nabickecku Kdys to chcete najit tak geocaching hadr
No ale o co jde, ta nabijecka se jmenuje ELANT, a co jsou koukal je kouzelna
A ted pozor: Umi zrat ze 2 fazi, a cpat to do jedne.
Tedy reseni k 1x 32A autu pokud neni silny jistic, vykon se rozlozi na 2 faze
Havrla
Je to zřejmě Accelev (podle vzhledu krabice) na který si přihodili desítku. Accelev (zatím v Polsku, u nás za chvilku také) už umí 3 fáze.
Je třeba počítat s asi 25% ztráty přímo v Accelevu, takže plus ztráta nabíječky v autě a celkem odeberete 1,5x více.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Domaci nabijeni
Ten Accelev se krabicí v různých detailech liší, ale hlavně se liší displejem. Ten český výrobek je asi ta původní verze V1. Accelev má účinnost 95%, ztráta 25% se mi nezdá, to by muselo celé topit jako standardní 1,5 kW topení. Z čeho čerpáte info o ztrátě?
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Domaci nabijeni
Josef píše:Ten Accelev se krabicí v různých detailech liší, ale hlavně se liší displejem. Ten český výrobek je asi ta původní verze V1. Accelev má účinnost 95%, ztráta 25% se mi nezdá, to by muselo celé topit jako standardní 1,5 kW topení. Z čeho čerpáte info o ztrátě?
Info o ztrátě měřil kolega, který si jej koupil a nakonec si udělal ještě další Walboxy a Accelev používá už sporadicky, jelikož i to jejich oživování baterie dle měření asi baterii spíše ubližuje. Myslím, že tu ztrátu v návodu také zmiňují. Pokud by jste chtěl Accelev kupovat, nechá se to předem změřit, případně bych požádal kolegu. Jinak to hřeje hodně a fouká to vzduch skoro jako vysavač. Byl jsem překvapen jak to hučí.
Je několik typů, takže se budou asi i krabice mírně lišit.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Domaci nabijeni
Díky za info, pro domácí použití to je zbytečné, chápu to spíš v nějkám místě jako nabíječku, kde se honí čas nabíjení. V návodu píší účinnost 95%, tak to tahají zákazníka pěkně za nos a v návodu jsem nic o 25 % ztrátách nenašel. Použití tedy vidím v nějakém místě, kde mají rozvody třeba 3x16A a chtějí rychle nabíjet auta s 1f palubní nabíječkou 1x32A. Dnes ale rychle přibývá aut s 2f nebo 3f palubní nabíječkou, které tohle nepotřebují.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Domaci nabijeni
Josef píše:Díky za info, pro domácí použití to je zbytečné, chápu to spíš v nějkám místě jako nabíječku, kde se honí čas nabíjení. V návodu píší účinnost 95%, tak to tahají zákazníka pěkně za nos a v návodu jsem nic o 25 % ztrátách nenašel. Použití tedy vidím v nějakém místě, kde mají rozvody třeba 3x16A a chtějí rychle nabíjet auta s 1f palubní nabíječkou 1x32A. Dnes ale rychle přibývá aut s 2f nebo 3f palubní nabíječkou, které tohle nepotřebují.
Kdo má 3f FVE s měřením po fázích a 1f nabíječku v EV, tak se Accelev uplatní a díky myslím až 255V to nabíjí také tychleji. Jen ta cena...
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Domaci nabijeni
Ahoj
muj cerstvy tunning, nabijecka k I3 jde poladit na cca 19A
https://www.gm-volt.com/threads/clipper ... st-5043355
Prepinovat, vymenit privodni kabel, a odpurek v konektoru Ano zasuvka to neunese, je treba dat kabel pod svorku. ;D
Havrla
muj cerstvy tunning, nabijecka k I3 jde poladit na cca 19A
https://www.gm-volt.com/threads/clipper ... st-5043355
Prepinovat, vymenit privodni kabel, a odpurek v konektoru Ano zasuvka to neunese, je treba dat kabel pod svorku. ;D
Havrla
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Domaci nabijeni
V sobotu jsem nabíjel doma, vlastně před barákem, slunce pražilo, takže auto vyhřáté na max. a nabíjel jsem klasicky z 230 V a celkem mne překvapilo, jak se po čase spustil ventilátor, celkem hlučný fukar a běžel hodně dlouho, vlastně jsem radši přestal nabíjet, měl jsem už 3 a půl políčka baterky nabito.Asi je to v pořádku a baterka potřebovala ochladit, ale stejně mne to dost překvapilo.
BMW i3 94 Ah 99000 km r.v.2018
Re: Domaci nabijeni
Zatím jsem neměl tu příležitost, pouze zatím z videíkubanec píše:a celkem mne překvapilo, jak se po čase spustil ventilátor, celkem hlučný fukar a běžel hodně dlouho, vlastně jsem radši přestal nabíjet, měl jsem už 3 a půl políčka baterky nabito.Asi je to v pořádku a baterka potřebovala ochladit, ale stejně mne to dost překvapilo.
Re: Domaci nabijeni
Lama píše:Josef píše:Díky za info, pro domácí použití to je zbytečné, chápu to spíš v nějkám místě jako nabíječku, kde se honí čas nabíjení. V návodu píší účinnost 95%, tak to tahají zákazníka pěkně za nos a v návodu jsem nic o 25 % ztrátách nenašel. Použití tedy vidím v nějakém místě, kde mají rozvody třeba 3x16A a chtějí rychle nabíjet auta s 1f palubní nabíječkou 1x32A. Dnes ale rychle přibývá aut s 2f nebo 3f palubní nabíječkou, které tohle nepotřebují.
Kdo má 3f FVE s měřením po fázích a 1f nabíječku v EV, tak se Accelev uplatní a díky myslím až 255V to nabíjí také tychleji. Jen ta cena...
Já jsem si potřeboval objednat novou přenosnou nabíječku, tak vyzkouším tuhle polskou Accelev a uvidím, co je to za zázrak Objednal jsem to rovnou s chráničem typu B, abych tady nebudil pohoršení
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Domaci nabijeni
a co se stane když tam chránič typu B nebude ?
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km