Domaci nabijeni

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 1168
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava-Plesná
Kontaktovat uživatele:

Re: Domaci nabijeni

Příspěvekod Radovan » pon 16. bře 2020 9:45:22

Pořešili to samozřejmě debilně a korupčně a plýtvavě, stačilo na uvolněné místo po emisní nálepce dali třeba modrou s hologramem. Už se totiž dává jen červená STK, taky na to kreténi přišli teprve po pár letech, že bez emisí STK vůbec neproběhne a obě probíhají ve stejnou dobu. Takže firma na výrobu značek i STK samolepek má dorbý kšeft, některé radnice zpoplatnili úkon výměny 50,- Kč místního poplatku, třeba Ostrava.
Byrokradi, politruci a posranci v ČR jsou fakt totální hovada.
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
Uživatelský avatar
kubanec
Příspěvky: 59
Registrován: ned 23. zář 2018 19:14:14
Bydliště: Libá okr. Cheb

Re: Domaci nabijeni

Příspěvekod kubanec » pon 16. bře 2020 20:13:10

Tak zatím super, protože je všude zavřeno, nabíjel jsem v KV u Mcdonalda,byl jsem tam sám a poprvé na rychlonabíječce z 36% na 96% za 29 min,
pohoda a v neděli to samé v Marianských lázních nikde ani noha , což asi bude v našem bohem zapomenutém kraji klasika. Elektráč nepotkáš jak je rok dlouhej.
BMW i3 94 Ah 99000 km r.v.2018
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Domaci nabijeni

Příspěvekod Josef » pát 19. čer 2020 17:32:28

Půjčil jsem si i3s 120 na víkend, koukám na čas nabíjení v autě, kdy je baterie ve stavu 35% a hlásí to 2:20 hod nabíjení, měřák kW ukazuje 3.35 kW odběr. Jednak jsem nastavil vše na minimální odběr v menu auta a nabíječka by měla být 10A, je ale 16A a není BMW a navíc auto hlásí úplný nesmysl, mělo by hlásit cca 8 hod., nechápu...., zřejmě jakmile není origo nabíječka tak to hlásí nesmysl.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Domaci nabijeni

Příspěvekod Havrla » pát 19. čer 2020 17:35:03

Auto ti napsalo, ze budes mit nabito v 2:20 hodin rano.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Domaci nabijeni

Příspěvekod Josef » pát 19. čer 2020 17:38:57

Díky, jsem zvyklej že to hlásí délku nabíjení u Soulu a zřejmě minimum je 16A, takže nabíječka jede naplno.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
nokia9500
Příspěvky: 579
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: Domaci nabijeni

Příspěvekod nokia9500 » sob 20. čer 2020 8:55:08

ano i3 hlásí čas kdy bude nabito, taky tam mám takové noční nebo brzké ranní hodiny
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Domaci nabijeni

Příspěvekod Josef » sob 20. čer 2020 10:20:38

jojo, já si nevšiml z dálky toho údaje hodin, Soul to ukazuje skoro stejně je tam třeba 3:25 a to znamená délku nabíjení, holt zvyk je železná košile :)
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Domaci nabijeni

Příspěvekod Havrla » sob 20. čer 2020 20:18:53

Takovej muj vesnickej postreh....

Mam tady za rohem takovej les, a v tom lese chaticky a mezi chatkama verejnou nabickecku :-) Kdys to chcete najit tak geocaching hadr :-)
No ale o co jde, ta nabijecka se jmenuje ELANT, a co jsou koukal je kouzelna :-)
A ted pozor: Umi zrat ze 2 fazi, a cpat to do jedne.
Tedy reseni k 1x 32A autu pokud neni silny jistic, vykon se rozlozi na 2 faze :-)

Havrla
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
stejk
Příspěvky: 679
Registrován: ned 16. pro 2018 5:31:05

Re: Domaci nabijeni

Příspěvekod stejk » sob 20. čer 2020 22:35:28

Havrla píše:ELANT ... Umi zrat ze 2 fazi, a cpat to do jedne.

http://www.elant.cz/elektromobilita.html 49.800,- vč DPH
https://www.autonabijeni.cz/nabijeci-stanice/accelev-v2-2x20a-na-1x32a-max--8-kw/ 38 990 Kč
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Domaci nabijeni

Příspěvekod Josef » sob 20. čer 2020 22:47:00

Pěkný řešení pro 3x16A, což má každý dům.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1870
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: Domaci nabijeni

Příspěvekod Lama » ned 21. čer 2020 7:15:04

Havrla píše:Takovej muj vesnickej postreh....

Mam tady za rohem takovej les, a v tom lese chaticky a mezi chatkama verejnou nabickecku :-) Kdys to chcete najit tak geocaching hadr :-)
No ale o co jde, ta nabijecka se jmenuje ELANT, a co jsou koukal je kouzelna :-)
A ted pozor: Umi zrat ze 2 fazi, a cpat to do jedne.
Tedy reseni k 1x 32A autu pokud neni silny jistic, vykon se rozlozi na 2 faze :-)

Havrla

Je to zřejmě Accelev (podle vzhledu krabice) na který si přihodili desítku. Accelev (zatím v Polsku, u nás za chvilku také) už umí 3 fáze.
Je třeba počítat s asi 25% ztráty přímo v Accelevu, takže plus ztráta nabíječky v autě a celkem odeberete 1,5x více. :x
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Domaci nabijeni

Příspěvekod Josef » ned 21. čer 2020 8:27:51

Ten Accelev se krabicí v různých detailech liší, ale hlavně se liší displejem. Ten český výrobek je asi ta původní verze V1. Accelev má účinnost 95%, ztráta 25% se mi nezdá, to by muselo celé topit jako standardní 1,5 kW topení. Z čeho čerpáte info o ztrátě?
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1870
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: Domaci nabijeni

Příspěvekod Lama » ned 21. čer 2020 14:23:23

Josef píše:Ten Accelev se krabicí v různých detailech liší, ale hlavně se liší displejem. Ten český výrobek je asi ta původní verze V1. Accelev má účinnost 95%, ztráta 25% se mi nezdá, to by muselo celé topit jako standardní 1,5 kW topení. Z čeho čerpáte info o ztrátě?

Info o ztrátě měřil kolega, který si jej koupil a nakonec si udělal ještě další Walboxy a Accelev používá už sporadicky, jelikož i to jejich oživování baterie dle měření asi baterii spíše ubližuje. Myslím, že tu ztrátu v návodu také zmiňují. Pokud by jste chtěl Accelev kupovat, nechá se to předem změřit, případně bych požádal kolegu. Jinak to hřeje hodně a fouká to vzduch skoro jako vysavač. Byl jsem překvapen jak to hučí.
Je několik typů, takže se budou asi i krabice mírně lišit.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Domaci nabijeni

Příspěvekod Josef » ned 21. čer 2020 20:09:31

Díky za info, pro domácí použití to je zbytečné, chápu to spíš v nějkám místě jako nabíječku, kde se honí čas nabíjení. V návodu píší účinnost 95%, tak to tahají zákazníka pěkně za nos a v návodu jsem nic o 25 % ztrátách nenašel. Použití tedy vidím v nějakém místě, kde mají rozvody třeba 3x16A a chtějí rychle nabíjet auta s 1f palubní nabíječkou 1x32A. Dnes ale rychle přibývá aut s 2f nebo 3f palubní nabíječkou, které tohle nepotřebují.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1870
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: Domaci nabijeni

Příspěvekod Lama » ned 21. čer 2020 21:28:31

Josef píše:Díky za info, pro domácí použití to je zbytečné, chápu to spíš v nějkám místě jako nabíječku, kde se honí čas nabíjení. V návodu píší účinnost 95%, tak to tahají zákazníka pěkně za nos a v návodu jsem nic o 25 % ztrátách nenašel. Použití tedy vidím v nějakém místě, kde mají rozvody třeba 3x16A a chtějí rychle nabíjet auta s 1f palubní nabíječkou 1x32A. Dnes ale rychle přibývá aut s 2f nebo 3f palubní nabíječkou, které tohle nepotřebují.

Kdo má 3f FVE s měřením po fázích a 1f nabíječku v EV, tak se Accelev uplatní a díky myslím až 255V to nabíjí také tychleji. Jen ta cena...
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Domaci nabijeni

Příspěvekod Havrla » čtv 25. čer 2020 12:51:57

Ahoj
muj cerstvy tunning, nabijecka k I3 jde poladit na cca 19A :-)

https://www.gm-volt.com/threads/clipper ... st-5043355

Prepinovat, vymenit privodni kabel, a odpurek v konektoru :-) Ano zasuvka to neunese, je treba dat kabel pod svorku. ;D

Havrla
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
kubanec
Příspěvky: 59
Registrován: ned 23. zář 2018 19:14:14
Bydliště: Libá okr. Cheb

Re: Domaci nabijeni

Příspěvekod kubanec » úte 04. srp 2020 13:36:27

V sobotu jsem nabíjel doma, vlastně před barákem, slunce pražilo, takže auto vyhřáté na max. a nabíjel jsem klasicky z 230 V a celkem mne překvapilo, jak se po čase spustil ventilátor, celkem hlučný fukar a běžel hodně dlouho, vlastně jsem radši přestal nabíjet, měl jsem už 3 a půl políčka baterky nabito.Asi je to v pořádku a baterka potřebovala ochladit, ale stejně mne to dost překvapilo. :o
BMW i3 94 Ah 99000 km r.v.2018
Uživatelský avatar
stejk
Příspěvky: 679
Registrován: ned 16. pro 2018 5:31:05

Re: Domaci nabijeni

Příspěvekod stejk » sob 08. srp 2020 7:54:29

kubanec píše:a celkem mne překvapilo, jak se po čase spustil ventilátor, celkem hlučný fukar a běžel hodně dlouho, vlastně jsem radši přestal nabíjet, měl jsem už 3 a půl políčka baterky nabito.Asi je to v pořádku a baterka potřebovala ochladit, ale stejně mne to dost překvapilo. :o
Zatím jsem neměl tu příležitost, pouze zatím z videí
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Domaci nabijeni

Příspěvekod Josef » pon 14. zář 2020 17:24:23

Lama píše:
Josef píše:Díky za info, pro domácí použití to je zbytečné, chápu to spíš v nějkám místě jako nabíječku, kde se honí čas nabíjení. V návodu píší účinnost 95%, tak to tahají zákazníka pěkně za nos a v návodu jsem nic o 25 % ztrátách nenašel. Použití tedy vidím v nějakém místě, kde mají rozvody třeba 3x16A a chtějí rychle nabíjet auta s 1f palubní nabíječkou 1x32A. Dnes ale rychle přibývá aut s 2f nebo 3f palubní nabíječkou, které tohle nepotřebují.

Kdo má 3f FVE s měřením po fázích a 1f nabíječku v EV, tak se Accelev uplatní a díky myslím až 255V to nabíjí také tychleji. Jen ta cena...


Já jsem si potřeboval objednat novou přenosnou nabíječku, tak vyzkouším tuhle polskou Accelev a uvidím, co je to za zázrak :) Objednal jsem to rovnou s chráničem typu B, abych tady nebudil pohoršení :roll:
Audi Q4 Sportback e-tron 50
nokia9500
Příspěvky: 579
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: Domaci nabijeni

Příspěvekod nokia9500 » pon 14. zář 2020 17:55:40

a co se stane když tam chránič typu B nebude ?
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km