Poruchy i3
Moderátor: Josef
Re: Poruchy i3
Co to znamena v preklade ze som v riti??
Moze sa to zhorsovat?Alebo aky scenar ma caka??
Dik
Moze sa to zhorsovat?Alebo aky scenar ma caka??
Dik
Re: Poruchy i3
reno píše:Co to znamena v preklade ze som v riti??
Moze sa to zhorsovat?Alebo aky scenar ma caka??
Dik
Pokud se závada objevila dvakrát, pravděpodobně se objeví znovu.
Obtížné je přesně identifikovat v čem je problém, pokud se závada sporadicky objevují jednou za dlouhou dobu. Těžko se při zkoušení a pátrání simuluje několik měsíců užívání auta aby bylo přesně odhaleno "v čem je zakopaný pes".
Proto kolikrát mají v autorizaku postup např: vyměň jednotku, kabeláž a snímače. - je to drahé, ale (pravděpodobně to) vyřeší daný problém.
Autoservis K+F
+420 776 761 49tři
+420 776 761 49tři
Re: Poruchy i3
Pokud je to vlhkost, chtělo by to konektor a okolí vystříkat suchým stlačeným vzduchem, v létě je i vzdušná vlhkost vyšší, možná se právě proto to v zimě neobjevovalo. Překvapuje mě, s kolika závadami se tady majitelé i3 potýkají. Možná to je proto, že tady je hodně dovezených starých aut a majitelé to nechtějí řešit servisem v BMW, protože to jsou pak ceny z jiného světa.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Poruchy i3
Josef píše:Pokud je to vlhkost, chtělo by to konektor a okolí vystříkat suchým stlačeným vzduchem, v létě je i vzdušná vlhkost vyšší, možná se právě proto to v zimě neobjevovalo. Překvapuje mě, s kolika závadami se tady majitelé i3 potýkají. Možná to je proto, že tady je hodně dovezených starých aut a majitelé to nechtějí řešit servisem v BMW, protože to jsou pak ceny z jiného světa.
Klid tohle neni problem... Dyt to to jezdi
Bud tam ma a to si myslim ja proste defekt disajnu REx generatoru, ktery se projevuje pri delsim nepouzivanim toho stroje.... Kdy proste kdyz se to nepouziva tak to nasaje vlhkost, ktera se tam pak srazi a nevyvetra se ven , protoze dalsiho pul roku se nenastartuje a zase to vlhkost saje.
A nebo tam ma rozbiteho neco jineho, ale I3 je bezudrzbova, az na ten REx no.... menit filtr, olej... a koukat na obcasnou chybovou hlasku, ale lide co ho pouzivaji v kratsich intervalech s nim problem nemaji.
No a nebo nejankej kabel nasal vodu ... i to se stava ... pry mel jsem tu zatim jenom 3x Rex s touhle vadou vlhkosti - reseni odvlhncit - zatipit na 3 dny v garazi a naordinovat pouzivani RExe, nemel jsem zatim zadne auto s HV svodovym kabelem, a mel jsem uz 5 aut s vadnou HV baterkou po te co lidi trapili auto s nachciplou 12V baterii. Ale tam jsem zatim neszlistil, jestli to umira na podpeti, nebo na to ze do auta zapoji nabijecku na 12V baterii a ta to vyrakvi. no a 2 diferaky od driftu
Takze pozor na 12V bateri !!!, a pokud mate REx tak pouzivat !! Nedriftovat !!
To je zatim vse. Aspon moje pozorovani.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Poruchy i3
Dobre ranko
Idem dnes skusit tu proceduru,nasiel som postup na nastartovanie konikov v kufri ale pisu tu ze sa po pol hodine automaticky vypne cize mam ho opakovane spustit alebo je aj iny sposob ako ho nastartovat natrvalo ale nie do toho rezimu testovania vyfokovych plynov?
https://www.seka.sk/storage/app/media/s ... BMW_i3.pdf
Dakujem krasne
Idem dnes skusit tu proceduru,nasiel som postup na nastartovanie konikov v kufri ale pisu tu ze sa po pol hodine automaticky vypne cize mam ho opakovane spustit alebo je aj iny sposob ako ho nastartovat natrvalo ale nie do toho rezimu testovania vyfokovych plynov?
https://www.seka.sk/storage/app/media/s ... BMW_i3.pdf
Dakujem krasne
Re: Poruchy i3
Zdravim ,tak nepodarilo sa..Ked sa mi podarilo dostat pod 30% tak aj tak som rezim nespustil,myslel som ze kvoli benzinu,mal som cca 40 km dojazd rexa.
Vcera som dotankoval rex do plna,baterka bola na 25%.Rezim som aktivoval,rex nabehol asi na 10 minut ,potom ho vyplo a opet spustil sa uz nepodarilo ,hlasilo nie je mozne spustit “nadmerne nabita bateria”,bola tesne nad 30%.
Vcera som dotankoval rex do plna,baterka bola na 25%.Rezim som aktivoval,rex nabehol asi na 10 minut ,potom ho vyplo a opet spustil sa uz nepodarilo ,hlasilo nie je mozne spustit “nadmerne nabita bateria”,bola tesne nad 30%.
Re: Poruchy i3
tak ohrat jizdou, momentalne jsou idealni podminky
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Poruchy i3
Do prd…ele,tak to ma fakt nenapadlo,ach boze som ja ale tupelo..
Dik
Dik
Re: Poruchy i3
Predni svetlomety:
http://elektroforum.cz/viewtopic.php?f=12&t=1388&p=21671#p21671
http://elektroforum.cz/viewtopic.php?f=12&t=1388&p=21671#p21671
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Poruchy i3
12V baterie:
po výměně se mi navýšil dojezd
takže vadná 12V baterie pravděpodobně zatěžuje HV baterii a HV HW a to hodně
po výměně se mi navýšil dojezd
takže vadná 12V baterie pravděpodobně zatěžuje HV baterii a HV HW a to hodně
BMW i3 94Ah
Re: Poruchy i3
mopadzi píše:12V baterie:
po výměně se mi navýšil dojezd
takže vadná 12V baterie pravděpodobně zatěžuje HV baterii a HV HW a to hodně
J abych si nefandil... se resetla prumerna spotreba na den defaultni vtip
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Poruchy i3
Nechcete, aby se Vam neco rozbilo na aute s RExem
Vsechno ven
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Poruchy i3
No jo, když Ty máš supergaráž s jámou... A hlavně máš v ní POŘÁDEK! ...tedy z mého pohledu STERILNÍ!!
BMW i3 120 Ah
Mercedes Benz VITO W639
Ford Transit Euroline (na cestě, do šrotu. ..)
Zetor 50 SUPER
Mercedes Benz VITO W639
Ford Transit Euroline (na cestě, do šrotu. ..)
Zetor 50 SUPER
Re: Poruchy i3
Neuvěřitelný, co se do toho auta vejde komponent Tedy verze REX dostane baterii 120 Ah a benzínový generátor jde do šrotu?
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Poruchy i3
Josef píše:Neuvěřitelný, co se do toho auta vejde komponent Tedy verze REX dostane baterii 120 Ah a benzínový generátor jde do šrotu?
To uz ma 120Ah cca rok Nejanke nemecke auto.
Ne menili jsme motor, hlucnej asi loziska. Majitel zaslal nejankej zanovni z nejaneho vrakace na vymenu.
Jak to vrci bez vyfuku :
https://cloud.itnaklic.cz/itnaklic/index.php/s/2C5Q8MDSXofaCXE
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Poruchy i3
Koukam tady jsem to na nastenku jeste nedal...
Nedoporucuje se: nabijet za bourky, nabijet na dlouhem prodluzovaku s puli namotanem, nedoporucuje se vytahovat takovy produzoval ze zasuvky.
Hlavni invertor EME - kaput, normalne se tim prepetim prosvuhl na zem, a protoze byl aktivni tak se udelal obloucek z 400V a prerusila se pojistka v baterce a svarili se ty spinace co v ni jsou... lahudka.
Nedoporucuje se: nabijet za bourky, nabijet na dlouhem prodluzovaku s puli namotanem, nedoporucuje se vytahovat takovy produzoval ze zasuvky.
Hlavni invertor EME - kaput, normalne se tim prepetim prosvuhl na zem, a protoze byl aktivni tak se udelal obloucek z 400V a prerusila se pojistka v baterce a svarili se ty spinace co v ni jsou... lahudka.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Poruchy i3
Ahoj, tak jsem právě natočil 99 000 km a pořád si to neskutečně užívám.
Akorát se objevily 2 závady, sice neohrožující provoz, ale zamrzí.
Závada č.1, auto svití kam chce, někdy do země a někdy do nebe. Nakonec to byl ulomený držák senzoru na zadním kole.
Závada č.2. nefunguje dojezd okna u řidiče, okno se prostě při otevření nebo zavření ani nehne, naštěstí jdou dveře i tak otevřít a zavřít. Po napojení
na diagnostiku, nehlásí žádnou chybu a na pokyn přes diagnostiku nereaguje. Okno se dá manuelně stáhnout i zavřít, akorát nahoru nejede
automaticky a musí se držet čudl.
Pokud to někdo řešil, prosím o pomoc.
Akorát se objevily 2 závady, sice neohrožující provoz, ale zamrzí.
Závada č.1, auto svití kam chce, někdy do země a někdy do nebe. Nakonec to byl ulomený držák senzoru na zadním kole.
Závada č.2. nefunguje dojezd okna u řidiče, okno se prostě při otevření nebo zavření ani nehne, naštěstí jdou dveře i tak otevřít a zavřít. Po napojení
na diagnostiku, nehlásí žádnou chybu a na pokyn přes diagnostiku nereaguje. Okno se dá manuelně stáhnout i zavřít, akorát nahoru nejede
automaticky a musí se držet čudl.
Pokud to někdo řešil, prosím o pomoc.
BMW i3 94 Ah 99000 km r.v.2018
Re: Poruchy i3
K dnešnímu dni mám 90tis.
Momentálně řeším problém s topením, ale to v jiném vláknu.
Jinak s autem naprostá spokojenost
Momentálně řeším problém s topením, ale to v jiném vláknu.
Jinak s autem naprostá spokojenost
BMW i3 94Ah
Re: Poruchy i3
Je tu letos někdo, kdo nemá problém s topením?
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L