Poruchy i3
Moderátor: Josef
Re: Poruchy i3
To je to od pšontka?
Re: Poruchy i3
jj z polska, a pozor je to sklo BMW normalne na tom jsou fabricky nalepky BMW to neproda a beztak si to cestu k zakaznikovi najde
Neni ten svet nadhernej ?
Az to potahnou folii tak dam znacky a budu mit krasnej tunning
Neni ten svet nadhernej ?
Az to potahnou folii tak dam znacky a budu mit krasnej tunning
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Poruchy i3
Havrla píše:@nokia9500: znam "klubare", jezdim na srazy, ale aktivne se nedruzim
@FilmX: Postrehy a porovnani k Tesla X i3 bych si asi nekdy rad poslechl na zivo co udelat povanocni vecerne popracovni "pivo/limonadu" ?
Klidne jsem pro. Mam teda model S, ne X. Me zajimaji mozna jeste vic ty tve tatry
Tesla model S 100D, BMW i3 60Ah REX, NIssan Leaf 24kWh
Re: Poruchy i3
To X bylo mineno jako verzus
Tatra je zaparkovana, dnes odpol max zitra ji jdu zabalit do pizama a pojede az na jare Tak v dubnu muzem dat nejankej srazek
Tatra je zaparkovana, dnes odpol max zitra ji jdu zabalit do pizama a pojede az na jare Tak v dubnu muzem dat nejankej srazek
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Poruchy i3
Dobry vecer
Chcel by som sa Vas popytat majitelov i3 z predlzovacom dojazdu ci mate niekto nejake konkretne problemy so samotnym rex motorom..Cital som na https://www.garaz.cz/clanek/test-ojetiny-bmw-i3-rex-21004483 kde ho dost strasidelne vykresluju a tu na fore som cital doposial iba o poruchach podvozkovych dielov a ohladom problemov s klukovou hriadelou nikde nic...Dakujem
Chcel by som sa Vas popytat majitelov i3 z predlzovacom dojazdu ci mate niekto nejake konkretne problemy so samotnym rex motorom..Cital som na https://www.garaz.cz/clanek/test-ojetiny-bmw-i3-rex-21004483 kde ho dost strasidelne vykresluju a tu na fore som cital doposial iba o poruchach podvozkovych dielov a ohladom problemov s klukovou hriadelou nikde nic...Dakujem
Re: Poruchy i3
FilmX píše:Tak jsemprekrocil 40 000 km a je tu dalsi zavada - nefunguje vyhrivani sedacky ridice. zagooglil jsem a je to bohuzel docela casta zavada, problem primo vevyhrivani sedaku, takze predpokladam velmi drahou opravu. Mate nekdo tip na servis ? Inveltu bych se po predchozich zkusenostech rad obloukem vyhnul.
Jinak I3 nyni sedla manzelka, ja jsem presedlala na Teslu S100D a otvira to docela zajimavou perspektivu pohledu na i3. i3 je do mesta proste skvele auto. Jen spolehlivost asi vsech aut 21 stoleti je tristni. S Teslou jsem bylvservisu za 3 mesice 3krat.
Jak jsi dopadl? Mě to čeká nyní, ale koukal jsem, že to není nějak šíleně nákladné, spíše ta práce...
i3 94Ah & Mercedes 450 SL
Re: Poruchy i3
Ahoj, mám nový error, který vůz hlásí: Porucha zadržovacího systému
BimmerLink ukazuje v Error memory dvě chyby u Airbag
Error code 9309C4
Error description Seat belt buckle contact driver: interruption
Error code 93097C
Error description Driver side airbag: Resistance too great
BimmerLink ukazuje v Error memory dvě chyby u Airbag
Error code 9309C4
Error description Seat belt buckle contact driver: interruption
Error code 93097C
Error description Driver side airbag: Resistance too great
Re: Poruchy i3
To vypadá na konektor(y) pod sedačkou. Nevysávalo se tam?
Re: Poruchy i3
Ano, error vyskočil po vysávání. Prověřím propojení konektorů. Díky moc za komentář. Založil jsem ve fóru https://www.mybmwi3.com/forum/viewtopic.php?p=70122#p70122 vlákno, a někdo mi napsal také něco podobného. Takže se pravděpodobně bude jednat o nějaké potíže s propojením. Doplním co zjistím.Turbo píše:To vypadá na konektor(y) pod sedačkou. Nevysávalo se tam?
Re: Poruchy i3
Bylo to tak. Rozpojený konektor pod sedačkou řidiče. Překvapilo mne jak lehce to lze rozpojit. Po znovu zapojení chyba ve vozu stále vyskakuje. Někde jsem četl, že tento druh chyby (airbag) lze smazat jen v ISTA, aby majitel byl donucen navštívit servis s ohledem na bezpečnost posádky (airbag). Zkusím smáznout v BimmerLinku, a doplním.stejk píše:Ano, error vyskočil po vysávání. Prověřím propojení konektorů. Takže se pravděpodobně bude jednat o nějaké potíže s propojením. Doplním co zjistím.Turbo píše:To vypadá na konektor(y) pod sedačkou. Nevysávalo se tam?
PS: tak při vysávání opatrně
Re: Poruchy i3
Ahoj
Vcera jsem myslel ze upgraduji Stejkovi auto, prijelo auto se stejnou hlaskou, ale ne Stejkovo
Vcera jsem myslel ze upgraduji Stejkovi auto, prijelo auto se stejnou hlaskou, ale ne Stejkovo
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Poruchy i3
Nedivím se, že se ten konektor vysune, to fakt není dobře řešené.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Poruchy i3
Chyba smazána v BimmerLinku. Znovu zatím nevyskočila. ISTA jsem nepotřeboval.stejk píše:Zkusím smáznout v BimmerLinku, a doplním.
Re: Poruchy i3
Ano.Josef píše:Nedivím se, že se ten konektor vysune, to fakt není dobře řešené.
Re: Poruchy i3
Ahoj, ne zatím ne Jinak hláška zůstává pokud ji v BimmerLinku (nebo ISTA) nesmázneme. Takže asi častý jev, s ohledem na to jak je konstrukčně zabezpečeno propojení pod sedadlem. Jinak k tobě na upgrade jednoho dne přijedu, to je jisté. Velké díky že upgrady děláš. Vždy mne těší když dáš fotku z realizové výměny. zatím mi auto s baterií dostačuje (stále jezdím své 60km denní kolečko). Odhadovaný SoH z vozu dál ukládám do své databáze. SoH pomalu klesá, nyní spíše pokles zrychluje. Graf doplním.Havrla píše:Ahoj
Vcera jsem myslel ze upgraduji Stejkovi auto, prijelo auto se stejnou hlaskou, ale ne Stejkovo
Re: Poruchy i3
ahojte všichni,
mám i3 právě 2 roky, celkem je tedy čtyřletá, r.v.2018 a auto je čím dál hlučnější , najeto 66 tis. Je to jako když mi na multiple odešly ramena takové bouchání na přední nápravě. Už jsem to tady pročetl, takže asi tlumiče a ložiska, nebo? Mám čekat něco dalšího ? Opravovat budu nejspíš u kamaráda garážníka a mám třeba nechat něco vyměnit preventivně, Když už budeme v tom rozebírání.
Dotaz číslo 2 , servisuje někdo v německu?
Č.3 Našel jsem tlumiče Bilstein za 5 000,-kus nebo 6100,-originál, ložiska kolem 6000,- originál nebo 4500,-druhovýroba taky za kus,
nebo se dá sehnat něco jiného?
mám i3 právě 2 roky, celkem je tedy čtyřletá, r.v.2018 a auto je čím dál hlučnější , najeto 66 tis. Je to jako když mi na multiple odešly ramena takové bouchání na přední nápravě. Už jsem to tady pročetl, takže asi tlumiče a ložiska, nebo? Mám čekat něco dalšího ? Opravovat budu nejspíš u kamaráda garážníka a mám třeba nechat něco vyměnit preventivně, Když už budeme v tom rozebírání.
Dotaz číslo 2 , servisuje někdo v německu?
Č.3 Našel jsem tlumiče Bilstein za 5 000,-kus nebo 6100,-originál, ložiska kolem 6000,- originál nebo 4500,-druhovýroba taky za kus,
nebo se dá sehnat něco jiného?
BMW i3 94 Ah 99000 km r.v.2018
Re: Poruchy i3
kubanec píše:ahojte všichni,
mám i3 právě 2 roky, celkem je tedy čtyřletá, r.v.2018 a auto je čím dál hlučnější , najeto 66 tis. Je to jako když mi na multiple odešly ramena takové bouchání na přední nápravě. Už jsem to tady pročetl, takže asi tlumiče a ložiska, nebo? Mám čekat něco dalšího ? Opravovat budu nejspíš u kamaráda garážníka a mám třeba nechat něco vyměnit preventivně, Když už budeme v tom rozebírání.
Dotaz číslo 2 , servisuje někdo v německu?
Č.3 Našel jsem tlumiče Bilstein za 5 000,-kus nebo 6100,-originál, ložiska kolem 6000,- originál nebo 4500,-druhovýroba taky za kus,
nebo se dá sehnat něco jiného?
Neopravuj zbytecny ... vrati se to.
Primarne je to axialni vule v hornim pouzdru tlumice, sekundarne lozisko.
Proto tam je H&K.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Poruchy i3
Zdravím všechny, jsem novým majitelem i3, teď to tu pročítám a třeba tlumiče jsou hodně levné tady: https://autodilyparts.cz/cs/hledani/1/1 ... t/22839985
kubanec píše:ahojte všichni,
mám i3 právě 2 roky, celkem je tedy čtyřletá, r.v.2018 a auto je čím dál hlučnější , najeto 66 tis. Je to jako když mi na multiple odešly ramena takové bouchání na přední nápravě. Už jsem to tady pročetl, takže asi tlumiče a ložiska, nebo? Mám čekat něco dalšího ? Opravovat budu nejspíš u kamaráda garážníka a mám třeba nechat něco vyměnit preventivně, Když už budeme v tom rozebírání.
Dotaz číslo 2 , servisuje někdo v německu?
Č.3 Našel jsem tlumiče Bilstein za 5 000,-kus nebo 6100,-originál, ložiska kolem 6000,- originál nebo 4500,-druhovýroba taky za kus,
nebo se dá sehnat něco jiného?
BMW i3 REX 2014
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: čtv 05. lis 2020 12:23:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poruchy i3
reno píše:Dobry vecer
Chcel by som sa Vas popytat majitelov i3 z predlzovacom dojazdu ci mate niekto nejake konkretne problemy so samotnym rex motorom..Cital som na https://www.garaz.cz/clanek/test-ojetiny-bmw-i3-rex-21004483 kde ho dost strasidelne vykresluju a tu na fore som cital doposial iba o poruchach podvozkovych dielov a ohladom problemov s klukovou hriadelou nikde nic...Dakujem
Mam nalitano 77000 téměř a zatím žádný problem s REXem. Auto 2016
Pavel P.
Re: Poruchy i3
Zapomněl jsem se zmínit, že se mi brutálně začali od té doby sjíždět přední pneu zvenku.Tak co vy na to chytrolini.
BMW i3 94 Ah 99000 km r.v.2018