Upgrade nabijeni 1Faze -> 3Faze je mozne.

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Upgrade nabijeni 1Faze -> 3Faze je mozne.

Příspěvekod Havrla » pon 01. led 2024 14:53:34

Ahoj
pred casem jsem resil pokus o upgrade nabijeni na 3 faze, ktery skoncil nezdarem.
http://elektroforum.cz/viewtopic.php?f=12&t=1098

Nyni se nam moznosti posunuly, tak jsem to zkusil znova....

vyzhozi stav, 1 fazove nabijeni:
IMG_20231231_113008.jpg


Vymena zasuvky a nabijeciho systemu:
IMG_20231231_163441.jpg

IMG_20231231_174026.jpg


Wallbox:
IMG_20240101_134902.jpg


Nejanky odpadky:
IMG_20240101_134425.jpg



Takze hura, umime jiz i provest upgrade na 3 faze :)
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
hobbyi3
Příspěvky: 65
Registrován: čtv 28. čer 2018 9:29:23

Re: Upgrade nabijeni 1Faze -> 3Faze je mozne.

Příspěvekod hobbyi3 » pon 01. led 2024 16:33:25

Nejdříve mnoho takových úspěchů v novém roce a samozřejmě i v osobním životě.

Jinak mám dotaz. Řeší to i rychlonabíjení, nebo jenom přechod na 3 fáze?

Mám totiž jednu i3 před faceliftem s 60A, která 3F a rychlonabíjení nemá. A kdybych upgradoval na 120A, tak by obyčejné nabíjení trvalo moc dlouho.
Navíc mám wallbox.

A poslední, co by to stálo?
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade nabijeni 1Faze -> 3Faze je mozne.

Příspěvekod Havrla » úte 02. led 2024 1:48:53

Tohle je konverze z 1F na 3 faze, konketne 4U8,4U7 na 4U6,4U7
4U7 - DC
4U8 - 32A 1faze
4U6 - 3x 16A/1x32A

Jestli by slo prerubat auto, ktere ma pouze 1x16A na full, mozna jo.
Nicmene ten upgrade nabijeni neni nic levneho :-) A cenu musim jeste zoptimalizovat, nejankym vyhodnejsim nakupem dilu, pac v tuhle chvili jsme nekde kolem 3-4000 euro.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L