Pouze AC nabíjení?
Moderátor: Josef
Pouze AC nabíjení?
Zdravím všechny. Jsem nováček ale mám možnost koupě ojeté i3. Jediné co řeším je ze to má pouze AC nabíjení. Ve smyslu že za vickem nádrže není možnost připojení ccs nabíječky DC. Moje otázka zní: jde tato varianta nějak nabijet na stojanech rychleji? Samozřejmě z 95% se bude nabízet doma z 230v. A případně jde do toho DC připojení dodělat? Jde o 2014 60ah. Díky všem.
Re: Pouze AC nabíjení?
Možná se mýlím, ale i3 se snad bez DC nabíjení nevyrábělo. Od začátku (2013) bylo DC nabíjení 47 kW.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Pouze AC nabíjení?
Josef píše:Možná se mýlím, ale i3 se snad bez DC nabíjení nevyrábělo. Od začátku (2013) bylo DC nabíjení 47 kW.
Taky jsem si to myslel ale proste to tam není. Má to jen proste jednu krytku v nadrzi
Tak mě zajímá zda s touto variantou jde nějak u rychlonabijecek nabijet nějak rychleji aspoň téma 11kw.
Re: Pouze AC nabíjení?
A není to náhodou US verze, ty to měly jinak? Každopádně US verzi nebrat. Je nějaké foto toho nabíjecího portu? Dodám, že na cestách je 11 kW nabíjení na prd.
EU verze
US verze má stejně dvě krytky
EU verze
US verze má stejně dvě krytky
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Pouze AC nabíjení?
Ty první i3 60Ah jsem běžné viděl v inzerci v DE bez DC nabíjení. Takže běžně se to prodávalo, otázka je, jestli má význam to koupit. Jedině, když je dobrá cena.
A dokonce u AC ani nebylo standardem 3f nabíjení.
A dokonce u AC ani nebylo standardem 3f nabíjení.
Re: Pouze AC nabíjení?
Není chlapi. Nevypadá to na us verzi. Ty kolíky to má stejne jen ne ty dva spodní. Cena za auto je prave moc dobra a jediný tohle mě štve. Nicméně mám barák a budu nabijet převážně 95% doma. Ale odpadá asi absolutní možnost s tím jet dal že? Díky za rady
Re: Pouze AC nabíjení?
Já bych do toho opravdu nešel. Baterie možná půjde vyměnit, ale na cestách AC nabíjení je fakt nanic. Předpokládám, že cena je lákavá, ale nestojí to za to, věřte mi, že budete časem litovat i na té jedné delší cestě za měsíc.
To není ještě ani dnes úplný standard.
Marek71 píše:Ty první i3 60Ah jsem běžné viděl v inzerci v DE bez DC nabíjení. Takže běžně se to prodávalo, otázka je, jestli má význam to koupit. Jedině, když je dobrá cena.
To není ještě ani dnes úplný standard.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Pouze AC nabíjení?
podobne som dumal/špekuloval nad podobným autom - 94Ah REX
ale
nabíjací konektor má iba tri konektory na nabíjanie + konektory "ovládania" a nabíjanie iba z 230V (12A?), žiadny 32A AC stĺpik!
ani nechcem počítať ako dlho by sa nabíjalo z kuchynskej zásuvky. v reála by každú jazdu nad 100km išlo na rex.a je bez tč/vyhrievania sedačiek.
a je to auto priamo od výrobcu na slovensko,mala ho nejaká finančná inštitúcia a zaberá miesto u bmw dýlera.
podľa vyjadrení v inej diskusii tohoto fóra je nulová nádej doplnenia DC nabíjania.
ale
nabíjací konektor má iba tri konektory na nabíjanie + konektory "ovládania" a nabíjanie iba z 230V (12A?), žiadny 32A AC stĺpik!
ani nechcem počítať ako dlho by sa nabíjalo z kuchynskej zásuvky. v reála by každú jazdu nad 100km išlo na rex.a je bez tč/vyhrievania sedačiek.
a je to auto priamo od výrobcu na slovensko,mala ho nejaká finančná inštitúcia a zaberá miesto u bmw dýlera.
podľa vyjadrení v inej diskusii tohoto fóra je nulová nádej doplnenia DC nabíjania.
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: stř 10. črc 2019 8:18:43
Re: Pouze AC nabíjení?
Ano, DC nabíjení byla volitelná položka výbavy, stejně jako 3F/16A nabíjení AC.
Re: Pouze AC nabíjení?
No pokud to má 3F a cena je do 200tis. tak já bych do toho šel na dojíždění do práce a pod. dobrý.
Re: Pouze AC nabíjení?
mp1 píše:podobne som dumal/špekuloval nad podobným autom - 94Ah REX
ale
nabíjací konektor má iba tri konektory na nabíjanie + konektory "ovládania" a nabíjanie iba z 230V (12A?), žiadny 32A AC stĺpik!
ani nechcem počítať ako dlho by sa nabíjalo z kuchynskej zásuvky. v reála by každú jazdu nad 100km išlo na rex.a je bez tč/vyhrievania sedačiek.
Nabíjení doma ze 12A zásuvky provozuji pátý rok a není s tím žádný problém, na veřejných nabíječkách prakticky nenabíjím. BMW i3 60Ah se nabije z té zásuvku z 0% do 100% tak za 7 hodin.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Pouze AC nabíjení?
60Ah bylo pouze 1f a s DC nebo bez, 94Ah bude v 99% 3f s DC.
Re: Pouze AC nabíjení?
Jak pise Turbo
60Ah je 1 faz
94 Ah je 3 faz.
Vsechny auta jsou v zakladu 1 faz 15A.
Rychle AC (1 faze 30A, nebo 3 faze 3x15A) a rychle DC je priplatkova vybava.
Konverze z 1 faz na 3 faz neni realna.
Dovybaveni rychleho AC nebo DC je otazka na zvazeni, nicmene jenom dily jsou desetitisice.
60Ah je 1 faz
94 Ah je 3 faz.
Vsechny auta jsou v zakladu 1 faz 15A.
Rychle AC (1 faze 30A, nebo 3 faze 3x15A) a rychle DC je priplatkova vybava.
Konverze z 1 faz na 3 faz neni realna.
Dovybaveni rychleho AC nebo DC je otazka na zvazeni, nicmene jenom dily jsou desetitisice.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Pouze AC nabíjení?
Opět zdravím a všem díky za rady. Nakonec jsem koupil toto konkrétní pouze s AC nabíjením. Jen bych potřeboval od chytřejších poradit:
1. Mám doma venku klasickou 230V zásuvku a aplikace píše že to dobiji 12A. Mám klasickou nabíječku pro i3.
2. Mám venku i 380V - je možno u ní jinou nabíječkou nabíjet o kus Rychleji?
3. Poradi mi někdo jakou nabíječku nebo redukci koupit? Případně uvažuji I o wallboxu. Pro. proti?
Moc díky všem.
1. Mám doma venku klasickou 230V zásuvku a aplikace píše že to dobiji 12A. Mám klasickou nabíječku pro i3.
2. Mám venku i 380V - je možno u ní jinou nabíječkou nabíjet o kus Rychleji?
3. Poradi mi někdo jakou nabíječku nebo redukci koupit? Případně uvažuji I o wallboxu. Pro. proti?
Moc díky všem.
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: stř 10. črc 2019 8:18:43
Re: Pouze AC nabíjení?
Takhle z ruky těžko, máte 3F AC? Dodávaná AC nabíječka umí maximálně 12A - je to i bezpečný limit standardní 230V zásuvky. 16A bych tam trvale snad ani neodebíral.
Vyfoťte otevřený nabíjecí konektor na autě, podle toho poznáte z kolika fází to jde nabíjet
Vyfoťte otevřený nabíjecí konektor na autě, podle toho poznáte z kolika fází to jde nabíjet
Re: Pouze AC nabíjení?
Bylo by potřeba koupit nabíječku 230/32 A a pak z jedné fáze můžete nabíjet skoro 3x rychleji - 7,4 kW.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Pouze AC nabíjení?
Josef píše:Bylo by potřeba koupit nabíječku 230/32 A a pak z jedné fáze můžete nabíjet skoro 3x rychleji - 7,4 kW.
Měl byste odkaz na takovou nabíječku prosím?
Jinak mám venku u baráku 230V 16A a 380V 3x16A.
Re: Pouze AC nabíjení?
Pokud nemáte 32A na fázi, tak nemá cenu kupovat nabíječku 32A a pomůže jedině Wallbox 3x16A, pokud máte 3f palubní nabíječku.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Pouze AC nabíjení?
Josef píše:Pokud nemáte 32A na fázi, tak nemá cenu kupovat nabíječku 32A a pomůže jedině Wallbox 3x16A, pokud máte 3f palubní nabíječku.
Mám 60aH baterku pouze s AC. Takže asi nemám 3f palubní nabíječku. Jen se snažím pochopit zda je nějaká možnost jak i přesto to nabíjet o kousek rychleji než klasickou nabíječkou kterou mám k autu a dává jen 12A.
Re: Pouze AC nabíjení?
A důvod rychlejšího nabíjení u 60Ah baterie? Z 12A na 16A si moc nepomůžete, tedy jediná možnost 32A.
Audi Q4 Sportback e-tron 50