Bílá i3 REX 2014 od Budějc 8-)
Moderátor: Josef
Re: Bílá i3 REX 2014 od Budějc 8-)
No za mě, jak tu bylo psáno, u Kauflandu na Máji ve Čťyřech Dvorech , u toho kulaťáku, vždy po 15té hodině skoro kdykoli mimo 1.ho tejdne v červenci, to jsem mimo.
Ale bylo by dobré, kdyby se i další ozvali... Rád Vás všechny poznám! Zatím tu mluvím jen já a to není dobře...
Ale bylo by dobré, kdyby se i další ozvali... Rád Vás všechny poznám! Zatím tu mluvím jen já a to není dobře...
BMW i3 120 Ah
Mercedes Benz VITO W639
Ford Transit Euroline (na cestě, do šrotu. ..)
Zetor 50 SUPER
Mercedes Benz VITO W639
Ford Transit Euroline (na cestě, do šrotu. ..)
Zetor 50 SUPER
Re: Bílá i3 REX 2014 od Budějc 8-)
V optimalne v tydnu nejip po seste vecar ... nabijecku nepotrebuju
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: stř 12. dub 2023 12:35:17
Re: Bílá i3 REX 2014 od Budějc 8-)
Havrla píše: No ty 94Ah baterky nemladnou. Takze jestli o tom uvazujete neváhejte dlouho
To já vím. Ale zase kilčo je kilčo
Se srazem jsem na tom stejně jako Orion. Mimo prvního týdne v červenci se můžu dost přizpůsobit.
Re: Bílá i3 REX 2014 od Budějc 8-)
Co je dnes kilo, na tuhle sumu mi poslali kalkulaci pro 20 lidí na oslavu s ubytováním
Audi Q4 Sportback e-tron 50
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: stř 12. dub 2023 12:35:17
Re: Bílá i3 REX 2014 od Budějc 8-)
Tak pojďme dát k debatě nějaký konkrétní datum, ať se to pohne. Co příští středa, čili 28. 6.? Pak se to na prázdniny asi dost rozprchne.
Re: Bílá i3 REX 2014 od Budějc 8-)
Za mě, klidně může být ta příští středa
První červencový týden jsem také pryč...
První červencový týden jsem také pryč...
Autoservis K+F
+420 776 761 49tři
+420 776 761 49tři
Re: Bílá i3 REX 2014 od Budějc 8-)
Za mě příští středa 28.6. může klidně být. Po 18. hod?
BMW i3 120 Ah
Mercedes Benz VITO W639
Ford Transit Euroline (na cestě, do šrotu. ..)
Zetor 50 SUPER
Mercedes Benz VITO W639
Ford Transit Euroline (na cestě, do šrotu. ..)
Zetor 50 SUPER
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: stř 12. dub 2023 12:35:17
Re: Bílá i3 REX 2014 od Budějc 8-)
Jsem pro.
Re: Bílá i3 REX 2014 od Budějc 8-)
Datum dobry, jenom 18 mi prijde mozna brzo, ale proc ne .
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Bílá i3 REX 2014 od Budějc 8-)
Yup... jsem pro, novej Kauf je fix ?
H
H
Re: Bílá i3 REX 2014 od Budějc 8-)
i3rex píše:Yup... jsem pro, novej Kauf je fix ?
H
Asi vypadá, že yo
BMW i3 120 Ah
Mercedes Benz VITO W639
Ford Transit Euroline (na cestě, do šrotu. ..)
Zetor 50 SUPER
Mercedes Benz VITO W639
Ford Transit Euroline (na cestě, do šrotu. ..)
Zetor 50 SUPER
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: stř 12. dub 2023 12:35:17
Re: Bílá i3 REX 2014 od Budějc 8-)
Zatím to vypadá na 5 kusů, je to tak? Nedáme to i do sekce srazy, aby to viděli případně další? Nebo je to na sraz moc malá akce?
Re: Bílá i3 REX 2014 od Budějc 8-)
Pan Kachna píše:Zatím to vypadá na 5 kusů, je to tak? Nedáme to i do sekce srazy, aby to viděli případně další? Nebo je to na sraz moc malá akce?
pridano, priste rovnou konej, uz 2 je sraz
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Bílá i3 REX 2014 od Budějc 8-)
Pánové, děkuji za super pokec a mnoho přínosných informací!
Doufám že to nebyla poslední seance
Doufám že to nebyla poslední seance
Autoservis K+F
+420 776 761 49tři
+420 776 761 49tři
Re: Bílá i3 REX 2014 od Budějc 8-)
Taky díky moc za setkání a fajnovej pokec, jehož přínos vidím hlavně v tom, že jsme se poznali osobně. Doufám, že budou ještě další.
Čau příště!
Čau příště!
BMW i3 120 Ah
Mercedes Benz VITO W639
Ford Transit Euroline (na cestě, do šrotu. ..)
Zetor 50 SUPER
Mercedes Benz VITO W639
Ford Transit Euroline (na cestě, do šrotu. ..)
Zetor 50 SUPER
Re: Bílá i3 REX 2014 od Budějc 8-)
olozx6r píše:Zdravím všechny, které tohle auto zajímá. Několik měsíců jsem vybíral, četl, zkoumal i zjišťoval a pak si řekl, že bude nejlepší počkat, až se situace ve světě uklidní. Jenže se najednou v nabídce objevilo BMW i3 REX 2014 vcelku slušně vybavené a ještě za lepší cenu. Nedalo mi to, dojel jsem se na něj podívat a domů už se vezl v něm Při koupi jsem rovnou dostal nové prachovky na přední i zadní tlumiče a téměř nové letní pneumatiky. S autem jsem už najezdil skoro 1000km a zatím mě stále baví i překvapuje. Zatím jsem nechal udělat zatmavení zadních oken kvůli dětem a objednal prodloužení bezpečnostních pásů a pásek na ISOFIX k přidělání dětské autosedačky, abych mohl jezdit v 5. Nicméně mám několik dotazů, zda by někdo mohl pomoci.
Potřebuji nakódovat, aby při zapnutí byl režim ECOPRO, vypnout bimbání pásů, přehrávání videa za jízdy, ideálně povolit udržování v pruzích i mimo dálnici a určitě mě ještě něco napadne. Tady jsem to celé pročetl, takže vím, že to jde. Jsem z Č. Budějovic a nevím, jestli to tu dělá někdo v okolí, případně i někam dojedu. Dále auto píše, že bude chtít udělat kontrolu předních brzd, ty jsou před smrtí, takže budu objednávat díly, výměnu nejspíš zvládnu, ale jak je to s výmazem hlášky v autě? Jak se Vám sjíždějí gumy, tedy kolik vydrží a jestli se sjíždějí rovnoměrně? Na mém mají skoro všechny více ojeté vnější hrany, tak mě asi čeká geometrie
Všem moc děkuji za pomoc a přeji spokojené kilometry na elektřinu
BCAC53AD-834B-47EA-A94C-F0299FD3F8D3.jpeg
Ahoj jestli můžu tak bych tady udělal menší gravedig/hijack a zeptal se v threadu zapojených vlastníků na dlouhodobé zkušenosti s REXem? Už jsem se zkoušel psát na fb ale tam mi místo zkušenosti s rex začali psát vlastníci bev jak je rex zbytečný
Hledám svoje první BMW i3 - doufám že bude do měsíce a do dne nějaké doma
Re: Bílá i3 REX 2014 od Budějc 8-)
Za me je REX u malobaterkovyho voziku idealni volba, pokud se pouziva i na delsi trasy.
Najezdim rocne ca. 30kkm - drtiva vetsina do 200 - 300km kde 120Ah baterka vetsinou staci. Ale kdyz se za nedeli na vylete ujede pres 400km, nebo je treba dojet na otocku k Bremam a zpet ve dvou dnech, tak by to bez REXe byl voser. Alpy, Italie, ale i to povestny Chorvatsko (800-1000km v jeden den) se takhle da jet v pohode - mozna i diky tomu dieselovej kombik ujel od ty doby co mam Icko v prumeru do 1000 km rocne.
Kombinaci 120Ah s REXem moc neni, ale za me tahle kombinace plne nahrazuje spalovak. Pokud mas druhy auto, abys s nim jezdil delsi trasy, je REX zbytecna hmotnost a starost se servisem. Pokud bude Icko primarni auto, ktery bude obsluhovat vsechno, je REX idealni volba. 60Ah bez REX je vylozene jen na jezdeni kolem komina 94Ah je i bez REX pouzitelna ale na delsi trasy to taky uplne neni. S REXem se nabijecky musi resit jen na opravdu dlouhy cesty (600km a vic).
Jinak co se tyka zkusenosti:
Dojezd kombinace 120Ah + REX je mimo dalnici ca. 400km, po dalnici kolem 300km. S REXem jezdim v rezimu udrzeni stavu baterie na tempomat 120-125kmh a kdyz posadka zahlasi kafe nebo toalety, dotankuju. Pokud je zastavka na dlabanec (nad pul hodiny) REXe vypnu aby mi to vyslo nabijecce a nez se nadlabnem nabiju.
Na dlouhy cesty do divociny muzu s sebou vzit jeden nebo dva 10l placaty kanistry na motorku, ktery se vejdou dopredu - ale to uz je s normalni civilizaci hodne velkej overkill - popravde se mi nestalo ze bych z kanistru dolejvat opravdu musel kvuli dojezdu. Da se tak ale bez kontaktu s civilizaci ujet po dalnici pres 500km, mimo dalnici by to dalo vyrazne vic - ale to by asi driv odpadnul driv ridic.
Pri jezdeni po Cechach nabijim velmi zridka, jen pokud nabijeni vylozene vychazi na obed, nebo kdyz je nabijecka u nakupaku cestou domu a potrebujem nakoupit. Pokud zastavka nevychazi, jsem linej nekde travit cas na nabijecce a radsi dojedu domu na REXe.
Co se tyka spotreby, tak na dalnici v rezimu udrzeni stavu baterie pri 120-125km/h baterka temer nepada a ubejva jen benzin. Pokud je spotreba 19-20kWh/100km, je hluk od REXe zanedbatelny. Benzin vychazel ca. 5,5 - 6l/100km. Kolik basti REX mimo dalnici netusim, nikdy jsem mimo dalnici nejel takovou trasu, ze bych to mohl nejak smysluplne alespon odhadnout.
REX je porad skutr takze generuje nejaky hluk a vibrace i kdyz v porovnani se spalovacim autem naprosto marginalni. Hodne zalezi na tom jak velky je pokles kapacity oproti pozadovane hodnote (zapnuti udrzeni kapacity). Kdyz je pokles kapacity vetsi (myslim ze vice nez 5%) treba po dlouhem stoupani na dalnici (10km+), nebo po dlouhych krpalech v Alpach , naskoci REX do vyssich otacek, kdy uz ho clovek zacne vnimat - jinak je oproti klasickymu spalovacimu autu hluk naprosto zanedbatelny - neznaly jedinec ani nepozna jestli REX bezi nebo ne - treba moje zena to podle zvuku nepozna a to jestli ma zapnuteho REXe zjistuje z displaye.
Automaticky zapinani REXe na dojeti s prazdnou baterkou, kdy zapne pri 7% jsem zkousel jen jednou - REX jede na pomerne vysoky otacky, kdy fakt dela randal a ani se nevypina pri zastaveni - to uz je jak kdyby byl za autem nervozni pubertak na skutru.
Udrzba byla u me minimalni. Vymena oleje preventivne jednou za dva roky (vypustenej olej se vzhledove se moc nelisi od novyho). Da se udelat stejne jako na spalovaku i "pred panelakem na parkovisti". Popravde delal jsem poprve sam, ale pak uz jsem byl linej se pod autem valet. Zavada na REXu za skoro 120kkm co jsem s autem nalital ja (koupeno jako ojetina s ca. 60) jedina - utrzenej silentblok na vejfuku - muze ale souviset s tim ze me na Morave trefil zavodnik z Oktavkou zezadu na krizovatce.
Nevyhodou muze pro nekoho byt obuti - REX ma vzadu na leto 175/60, takze se nedaj jako zimaky prehazovat predni za zadni. Me (tezko rict proc ) zadni ubejvaj vyrazne rychleji nez predni, tak to na letnakach pravidelne konci vzadu okruhovejma slickama . Na druhou stranu se 175ky jak maji o neco nizsi profil i o neco min "zvejkaj", kdyz se jede trosku ostreji - tak tezko rict jestli je to nevyhoda. Na zimnich 155/70 mi prijde ze vyssi hmotnost REXe zadni gumy "zvejka" vic, ale s BEV jsem toho tolik nikdy nenajezdil tolik abych to mohl pricist jen tomu.
Honza
Najezdim rocne ca. 30kkm - drtiva vetsina do 200 - 300km kde 120Ah baterka vetsinou staci. Ale kdyz se za nedeli na vylete ujede pres 400km, nebo je treba dojet na otocku k Bremam a zpet ve dvou dnech, tak by to bez REXe byl voser. Alpy, Italie, ale i to povestny Chorvatsko (800-1000km v jeden den) se takhle da jet v pohode - mozna i diky tomu dieselovej kombik ujel od ty doby co mam Icko v prumeru do 1000 km rocne.
Kombinaci 120Ah s REXem moc neni, ale za me tahle kombinace plne nahrazuje spalovak. Pokud mas druhy auto, abys s nim jezdil delsi trasy, je REX zbytecna hmotnost a starost se servisem. Pokud bude Icko primarni auto, ktery bude obsluhovat vsechno, je REX idealni volba. 60Ah bez REX je vylozene jen na jezdeni kolem komina 94Ah je i bez REX pouzitelna ale na delsi trasy to taky uplne neni. S REXem se nabijecky musi resit jen na opravdu dlouhy cesty (600km a vic).
Jinak co se tyka zkusenosti:
Dojezd kombinace 120Ah + REX je mimo dalnici ca. 400km, po dalnici kolem 300km. S REXem jezdim v rezimu udrzeni stavu baterie na tempomat 120-125kmh a kdyz posadka zahlasi kafe nebo toalety, dotankuju. Pokud je zastavka na dlabanec (nad pul hodiny) REXe vypnu aby mi to vyslo nabijecce a nez se nadlabnem nabiju.
Na dlouhy cesty do divociny muzu s sebou vzit jeden nebo dva 10l placaty kanistry na motorku, ktery se vejdou dopredu - ale to uz je s normalni civilizaci hodne velkej overkill - popravde se mi nestalo ze bych z kanistru dolejvat opravdu musel kvuli dojezdu. Da se tak ale bez kontaktu s civilizaci ujet po dalnici pres 500km, mimo dalnici by to dalo vyrazne vic - ale to by asi driv odpadnul driv ridic.
Pri jezdeni po Cechach nabijim velmi zridka, jen pokud nabijeni vylozene vychazi na obed, nebo kdyz je nabijecka u nakupaku cestou domu a potrebujem nakoupit. Pokud zastavka nevychazi, jsem linej nekde travit cas na nabijecce a radsi dojedu domu na REXe.
Co se tyka spotreby, tak na dalnici v rezimu udrzeni stavu baterie pri 120-125km/h baterka temer nepada a ubejva jen benzin. Pokud je spotreba 19-20kWh/100km, je hluk od REXe zanedbatelny. Benzin vychazel ca. 5,5 - 6l/100km. Kolik basti REX mimo dalnici netusim, nikdy jsem mimo dalnici nejel takovou trasu, ze bych to mohl nejak smysluplne alespon odhadnout.
REX je porad skutr takze generuje nejaky hluk a vibrace i kdyz v porovnani se spalovacim autem naprosto marginalni. Hodne zalezi na tom jak velky je pokles kapacity oproti pozadovane hodnote (zapnuti udrzeni kapacity). Kdyz je pokles kapacity vetsi (myslim ze vice nez 5%) treba po dlouhem stoupani na dalnici (10km+), nebo po dlouhych krpalech v Alpach , naskoci REX do vyssich otacek, kdy uz ho clovek zacne vnimat - jinak je oproti klasickymu spalovacimu autu hluk naprosto zanedbatelny - neznaly jedinec ani nepozna jestli REX bezi nebo ne - treba moje zena to podle zvuku nepozna a to jestli ma zapnuteho REXe zjistuje z displaye.
Automaticky zapinani REXe na dojeti s prazdnou baterkou, kdy zapne pri 7% jsem zkousel jen jednou - REX jede na pomerne vysoky otacky, kdy fakt dela randal a ani se nevypina pri zastaveni - to uz je jak kdyby byl za autem nervozni pubertak na skutru.
Udrzba byla u me minimalni. Vymena oleje preventivne jednou za dva roky (vypustenej olej se vzhledove se moc nelisi od novyho). Da se udelat stejne jako na spalovaku i "pred panelakem na parkovisti". Popravde delal jsem poprve sam, ale pak uz jsem byl linej se pod autem valet. Zavada na REXu za skoro 120kkm co jsem s autem nalital ja (koupeno jako ojetina s ca. 60) jedina - utrzenej silentblok na vejfuku - muze ale souviset s tim ze me na Morave trefil zavodnik z Oktavkou zezadu na krizovatce.
Nevyhodou muze pro nekoho byt obuti - REX ma vzadu na leto 175/60, takze se nedaj jako zimaky prehazovat predni za zadni. Me (tezko rict proc ) zadni ubejvaj vyrazne rychleji nez predni, tak to na letnakach pravidelne konci vzadu okruhovejma slickama . Na druhou stranu se 175ky jak maji o neco nizsi profil i o neco min "zvejkaj", kdyz se jede trosku ostreji - tak tezko rict jestli je to nevyhoda. Na zimnich 155/70 mi prijde ze vyssi hmotnost REXe zadni gumy "zvejka" vic, ale s BEV jsem toho tolik nikdy nenajezdil tolik abych to mohl pricist jen tomu.
Honza
Re: Bílá i3 REX 2014 od Budějc 8-)
Já myslel, že 120Ah se s REX nedělal.
Re: Bílá i3 REX 2014 od Budějc 8-)
Delal se pro Ameriku - a v Evrope ho umi udelat Zdenek z cehokoli
... muj vozik je puvodne 94Ah, a ja si po trech letech uspor na nafte udelal radost
Honza
... muj vozik je puvodne 94Ah, a ja si po trech letech uspor na nafte udelal radost
Honza