Josef píše:mvh píše:to mi ukazuje torque ale porovnavam 8A a 32A
Netuším, jak něco takového může ukazovat Torgue. Základní předpoklad je, že jste schopen měřit skutečnou hodnotu, kterou nabíjíte auto, tedy před nabíječkou je měřící přístroj, který eviduje příkon a počítá kWh. Torque je schopen ukázat celkově dodanou kapacitu do auta a rozdíl mezi těmito dvěma hodnotami je ztráta při nabíjení. U mě to je zpravidla 10%, v zimě je to více díky zahřívání baterií.
vychazim z hodnoty "OBC_efficiency" coz je palubni nabijecka ktera prece umi sama zmerit kolik do ni leze (napr 230V a 8A - AC) a kolik pak doleze do baterie (napr. 370V a 4A - DC) a to pak chapu jako ztratu ktera vznika transformaci z AC do DC. Pred vstupem do auta se prakticky nic nedeje nebo je to zanedbatelne.